CxL pregunta cuál es el criterio para pedir el uso de mascarilla en el Paseo Pontiñas


lalín / la Voz

El coordinador de Compromiso por Lalín, Rafael Cuíña, traslada a la comisión del covid las dudas de numerosos deportistas locales, vecinos y de su misma formación por la petición del uso de la mascarilla en todo momento en un lugar abierto como es el Paseo Pontiñas «no que a circulación está establecida no sentido da vía dereita, e polo tanto non te cruzas con ningúen». No entienden como se pide esto «ao tempo que se permiten aglomeracións como nas inauguracións das aldeas de Nadal».

Considera que «non se pode estar permanentemente de criterio porque a veciñanza comenza a queixarse e reacciona non facendo caso». Creen que «debería valorarse que non entren máis que familiares directos nos tanatorios mentres dure a situación, e si permitilo fora das instalacións, coa necesaria distancia de seguridade».

Cuíña defiende la necesidad de «ser absolutamente contundente con aqueles establecementos de hostalaría _moi poucos_ que incumpren a normativa» y que «xa pasou a época de advertencias porque de novo vai pagar o sector, por culpa de uns poucos» y aboga porque se hagan efectivas las sanciones. Reclaman nuevas desinfecciones nocturnas tanto en el caso urbano como en el rural. Cuíña recuerda que «da responsabilidade de cadaquén vai depender non so a saúde, senón tamén a economía de moitos particulares, e de todo un concello».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

CxL pregunta cuál es el criterio para pedir el uso de mascarilla en el Paseo Pontiñas