Lalín acogerá el sábado del Cocido un gran espectáculo pirotécnico

o. p. LALÍN / LA VOZ

LALÍN

El gobierno local indica que se lanzarán desde la Praza da Vila

18 ene 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El Concello de Lalín anunció ayer la realización de «un gran espectáculo pirotécnico na medianoite do sábado 3 de febreiro», en el fin de semana grande de la Feira do Cocido que alcanza el medio centenar de ediciones. Ante la relevancia e importancia histórica de la fecha, el gobierno municipal decidió «incluír esta sesión de fogos artificiais con fin de encher de contido, de luz e de cor unha das noites máis festivas, especiais e concorridas do ano en Lalín, a da véspera do Cocido».

El Concello anuncia que con el objetivo de que la sesión pueda ser disfrutada por el mayor número de personas «o espectáculo desenvolverase dende a Praza da Vila, a carón da igrexa de Lalín, nun emprazamento que ofrece unha centralidade idónea para que poida ser visto dende todo o casco urbán sen necesidade de desprazarse a ningún outro lugar». El espectáculo se encargará a una reputada y puntera firma gallega, que trabaja en un diseño con algún guiño alusivo al 50 aniversario del Cocido. La sesión, con 2.800 artefactos, durará entre 10 y 15 minutos.

El alcalde, Rafael Cuíña, indica que el evento permitirá «deslumbrar e entusiasmar aos milleiros de persoas que aproveitarán esa noite para desfrutar da inmensa oferta hostaleira e de ocio coa que conta a nosa vila», ofreciendo una alternativa novedosa y atractiva para vecinos, y propiciando la llegada de más visitantes foráneos. En la misma línea, el edil de Turismo Francisco Vilariño apuntó: «Somos conscientes de que o nivel de ocupación hoteleira nesa fin de semana vai ser absoluto, polo que queremos dar unha imaxe dunha vila moderna e dinámica. Tamén sabemos que haberá moitas persoas de municipios limítrofes e do resto de Galicia que, sen quedarse a pernoctar, non deixarán pasar por alto a oportunidade de achegarse a Lalín para empaparse dun ambiente excepcional» y degustar el plato.

Un nuevo atractivo

Por ello indican que el espectáculo pirotécnico no se trata de un acto más, sino que entienden que esta nueva propuesta incidirá en la dinamización social y económica de la localidad lalinense y su tejido productivo.