Crespo dice que si la interventora no está de acuerdo con su informe debe hacer otro
LALÍN
El portavoz del PP de Lalín, José Crespo, criticó que el alcalde pretenda «esconderse detrás dos técnicos municipais para evitar dar el explicacións sobre un caso tan grave como o do informe rexistrado por Intervención». Sostiene que lo dicho por la interventora «está perfectamente claro e diáfano para calquera que o lea e se o alcalde pensa que a interventora ten algo máis que dicir, é porque ten problemas de comprensión lectora ou non lle convén o que le». Añade que alcalde y gobierno tienen que dar explicaciones y decir qué motivos suscitaron el informe, «no que se fala de que a situación do Concello é caótica e que se pon en perigo a facenda municipal, expresións que utilizou o PP na súa crítica e que se recollen textualmente» en el documento.
Los populares entienden que la técnica fue suficientemente clara en el escrito registrado en la plataforma electrónica como 865/2017 «e semella que quen non o entende, non quere entender, ou non sabe interpretalo é o alcalde». Porque cree que si la interventora reitera la necesidad de establecer una orden de prioridades por parte de responsables de concejalías, habla de situación caótica y colapso en los servicios económicos «o único que pode ter dúbidas é o alcalde, porque todos os lalinenses entenden perfectamente tanto o que puxo como o que quere dicir».
Y añaden que si ahora la interventora no estuviera de acuerdo con lo que escribió antes «a fórmula para dicir o que indica o alcalde que quixo dicir esta técnico municipal é facer un novo informe onde diga outra cousa distinta». El PP lamenta que Cuíña pretende engañar a los vecinos intentando decir lo que no dice el informe, y acusándolos de manipular cuando los populares «o único que fixeron foi criticar o xeito de traballar do goberno en función do recollido nun informe oficial».
El alucine de Cuíña
Por otra parte, Crespo replica al alcalde que aunque le pareciese en su paranoia que se retorcía en su asiento en el concierto de Fin de Año «non era tal, o que estaba era alucinando polas mentiras que lle estaba contando aos lalinenses en relación a un estado do Concello no que só el cre». Y por ver la incomodidad del público en el Salón Teatro, «porque o alcalde non tivo o valor nin a mínima competencia para ter arranxado o salón Tuno Valdés. Algo polo que tiñan que saírlle as cores a el».