Pablo Cacheda: «A miña idea é investir no traballo coa base»

David Cofán Mazás
David Cofán LALÍN / LA VOZ

DEZA

E CUIÑA

El técnico dezano ya trabaja en su proyecto de futuro en el club

11 jun 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

La directiva del Balonmán Lalín y Pablo Cacheda acordaron el pasado jueves prolongar el contrato del entrenador dezano por un año más, poniendo fin a dos semanas de negociaciones enquistadas alrededor del proyecto de futuro que Cacheda propuso a la entidad. Feliz por llegar a buen puerto, Cacheda ya está comenzando a perfilar su plan deportivo, en el que además de dirigir al primer equipo en Primera Estatal, también tendrá una mayor responsabilidad en la base del club lalinense.

«Este foi o ano que máis nos custou chegar a un acordo, pero tamén foi no que máis diferenzas tivemos a nivel de proxecto deportivo. Alargouse máis do que nos gustaría, pero o desenlace foi o que todos queríamos», reconoce el entrenador, que renovó su contrato por un año a expensas de la continuidad de la directiva actual, a la que solo le queda un año de mandato.

«Profesionalizar» la base

El acuerdo terminó con la directiva nombrando a Cacheda «coordinador e supervisor dos equipos da canteira», unas nuevas atribuciones que permitirán a Cacheda tener «máis responsabilidade na base para facer as cousas na dirección que eu vía». Su objetivo es «aproveitar para potenciar e investir máis no traballo da base, tanto masculino coma feminino, e mellorar as condicións dos adestradores», explica.

Para Cacheda la cantera es el pilar fundamental sobre el que se cimenta el futuro del Balonmán Lalín, por lo que el papel de los técnicos en su formación es esencial. «No club hai adestradores de moito nivel e cun amplo coñecemento, pero pola situación económica non se poden centrar no balonmán ao 100 %. Se facemos un esforzo para que puidesen dedicarse case totalmente ao balonmán, isto vai repercutir nun mellor nivel de base, que xa é moi alto, pero pódese facer mellor».

Este esfuerzo tiene como finalidad la mejora del nivel del primer equipo, que seguiría nutriéndose de los jugadores locales. «Na miña opinión é mellor gastar os recursos na base, que en volvernos tolos con reforzos para recuperar a categoría inmediatamente. Prefiro que o equipo se reforce con xogadores da casa, creando un proxecto local», defiende.

Próxima temporada

El primer equipo afronta una nueva temporada en Primera Estatal tras el descenso, con varias incógnitas entre los más veteranos de la plantilla. «As intencións dos xogadores marcarán o nivel do primeiro equipo», señala Cacheda. «Non vamos botar a ninguén, se queren seguir, seguirán. Hai xogadores como Aser, que vanse replantear seguir, só espero que o cambio xeracional non signifique unha baixada de nivel».

Sobre el objetivo de la campaña, el técnico es cauto: «Todo queda a expensas das renovacións, estas marcarán o obxectivo. Somos un club que levaba 16 anos sen xogar unha fase de ascenso, o obxectivo non pode ser o ascenso, ten que ser competir cos de arriba sen renunciar a nada, pero sen esquecer que somos amateurs», explica el joven entrenador lalinense, que en las próximas semanas abordará las negociaciones con los jugadores del primer equipo.