Nueva moratoria del Concello para finalizar las obras de la Praza da Vila

Hasta el 10 de noviembre pero a Crespo no le preocupa que llegue al 20 si queda bien


lalín / la voz

La empresa adjudicataria de las obras de la Praza da Vila solicitó una nueva prórroga al Concello. A diferencia de las dos anteriores, que fueron de un mes, en esta ocasión el alcalde José Crespo indica que solicitaron moratoria hasta el 10 de noviembre, una semana por encima del plazo que vencía el día 3, por causas meteorológicas, ya que falta por echar una parte del pavimento: «Esta semana dá auga todos os días. Entón, loxicamente prefiro que remate o 10 ou o 20 pero que quede ben; unha vez que non cumpriron os prazos, o que quero é que quede ben», aunque confía en que el día 10 está finalizado y funcionando el parque.

Crespo se refirió además a Calvo Garra, que parece que «tivese unha meiga detrás». Explicó que el pasado sábado reventó una conexión de agua que habían dejado mal hecha, según le explicó Espina y Delfín que acometió la reparación «pero que terá que pagar a empresa Nexia, que non cumpriu para nada». Sostiene que pretende regular plazos en las contrataciones: «Non pode ser unha empresa que che di que fai unha obra nun mes e logo bote medio ano facéndoa». Señala que la fórmula para solventarlo es poner penalizaciones económicas muy graves, si pasan del plazo que ofertan: «Poñer multas, sendo sensibles que se hai un problema de forza maior, poder entendelo, pero se non non vale poñer un prazo menor para coller a obra e despois de collela facela no prazo que lle dea a gaña». Cuestionó tanto a Nexia como a la empresa que acometió la Praza de Galicia, que tardó más del doble del plazo para ejecutarla.

El regidor reiteró su intención de reestructurar el departamento municipal de Urbanismo, para agilizar la concesión de licencias de obra: «Se os papeis están correctos, tiñamos que dala en 30 días», máxime porque son pocas las que se tramitan y además la entrada en el Doing Business tienen que concederse en ese plazo de un mes. Dijo que en su anterior etapa se otorgaban con rapidez «en tempo e forma. A verdade é que nestes catro anos foi un auténtico desbaraxuste. E agora mesmo aínda non o demos arreglado».

Separación de residuos

En cuanto a la separación de la basura, dijo que es un problema de concienciación «que se arranxa a medio e longo prazo. Imos desenvolver nos colexios unha intensa labor cos nosos escolares, ir aos centros co tema de reciclaxe e compostaxe». Abogó también por charlas en el rural, aunque reconoció que primero el Concello debe poner los contenedores adecuados e informar. Y después de eso, sancionar a quien no cumpla.

En el apartado político, manifestó que Lalín acogerá el sábado el mitin central del PP de las generales en Galicia: «É unha honra que elixiran Lalín como referente do PP, é un espaldarazo importante que o PP de Galicia e o de España nunha campaña que só durar unha semana escollan un día para vir a Lalín».

Crespo: «Estou preocupado polo Sagrado Corazón, non hai día que non faga xestións»

Crespo expresó sin dudar su preocupación por el colegio Sagrado Corazón: «Creo que as cousas teñen solución pero hai que encaralas sen demagoxia e sen facer política da barata. Non estou dicindo nada do colexio, pero non hai día que non faga xestións sobre o mesmo nos diferentes ámbitos». Expuso que habló con padres, Anpa, trabajadores del colegio, recibió al comité de huelga, se tomó un acuerdo plenario unánime y trabaja pese a carecer de competencias el Concello «porque para nós é un colexio emblemático e ten que perdurar no tempo. Xa tivo unha dificultade parecida e saíu para adiante, cun moi bo administrador concursal», declaró en Radio Voz.

Mantener el alumnado, clave

Crespo espera que si el centro va a concurso de acreedores, pueda rescatarlo el administrador concursal porque entiende es viable al ser concertado, con docentes que cobran de la Xunta: «O problema son os asalariados da empresa, esa vintena de persoas que depende da empresa que ten dificultades de cobro». Cree en la viabilidad del centro en las manos adecuadas, pero se preocupa por las dudas de padres de alumnos: «Se en febreiro os pais non manteñen aos fillos alí, aí si cae o colexio, se os pais comezan a desconfiar. Aquí teñen os pais que estar convencidos de que eles son a salvación do colexio», porque el concierto se paga en función de número de alumnos.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Nueva moratoria del Concello para finalizar las obras de la Praza da Vila