PSOE y Móvete ponen la lupa sobre la investigación de la licencia del párking

Los socialistas consideran que el Concello «relaxou a observancia das normas»


a estrada / la voz

El PSOE y Móvete (Movemento Veciñal Estradense) anuncian que pondrán la lupa sobre las posibles irregularidades en la concesión de la licencia municipal de legalización del aparcamiento construido hace un año por la empresa Martínez Otero en la Avenida de Pontevedra. El Juzgado de Primera Instancia e Instrucción Número 1 de A Estrada investiga esa licencia a raíz de una denuncia presentada por un particular en la Fiscalía, que entiende que puede haber indicios de un delito contra la ordenación del territorio.

El PSOE hace pública su preocupación por esta investigación. «O asunto atópase nunha fase moi temperá e cómpre agardar ao que determine o xulgado, pero en calquera caso a fiscalía considera que poden existir irregularidades que falan moi mal do proceder do goberno da Estrada», valora el socialista Luis López Bueno.

En esa línea, el socialista explica que «hai que seguir estritamente os procedementos e acuar con rectitude respecto da lei e das normas de desenvolvemento». «Cremos que se relaxou a observancia das normas, e iso é moi grave en calquera administración, que está obrigada a achegar seguridade xurídica para os veciños e as veciñas», dice.

«Os socialistas poñémonos na pel de Martínez Otero ou calquera outra empresa, estariamos fondamente decepcionados co Concello porque non se pode confiar nel», reflexiona el socialista. López Bueno considera que «este tipo de situacións son inadmisibles e son un problema moito máis grave que carecer dunha política industrial, porque lle afectan directamente á imaxe da Estrada e a súa administración».

En cualquier caso, el PSOE avanza que «respectaremos os tempos da xustiza e estaremos ao que dispoña a instrución». «Manterémonos á expectativa e cando se resolva esixiremos as responsabilidades que sexan oportunas e pertinentes».

Por su parte, Móvete exige explicaciones y aclaraciones «reales e inmediatas» por parte del alcalde estradense, José López, y del resto de los responsables «ante a gran importancia que supón este caso que está a ser investigado e que involucra ao goberno local». «Respectaremos a presunción de inocencia pero queremos aclaracións», dicen.

El alcalde estradense, José López, recuerda que la licencia de legalización del acondicionamiento de la superficie de aparcamiento fue concedida con todos los informes técnicos y jurídicos municipales a favor y que, al no estar recurrida, es un acto administrativo firme. La denuncia presentada en la Fiscalía por un particular se resolverá en los juzgados.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

PSOE y Móvete ponen la lupa sobre la investigación de la licencia del párking