CxL responde al PP recordando las trabas que ponía a los ediles en el acceso a la documentación


Lalín / la Voz

Compromiso por Lalín sale al paso de las críticas del portavoz del PP, Javier Blanco Carballal, que acusaba a la formación de Cuíña de incumplir su propio código ético y las acciones de transparencia anunciadas en su día. Consideran que Blanco Carballal tiene un problema de memoria y le recomiendan la ingesta de rabos de uvas pasas. Le recuerdan, que «durante os gobernos de Crespo Iglesias, tardábanse dous meses e medio en poder acceder á documentación e estando diante do concelleiro que o solicitaba un policía ou funcionario e se prohibía facer fotocopias da documentación». Y ahora, dicen, «fotocopianse os documentos e dánselle a quen os solicita».

Consideran que el PP «debería respectar o traballo da equipa de Secretaría do Concello, que é quen redacta as actas dos plenos e as pon a disposición da corporación». Explicando que les constan quejas de los trabajadores contra el PP «por poñer en cuestión o seu traballo». CxL reconoce que puso muy alto su código ético y al PP le pide que haga autocrítica. Creen que los populares podrían hablar de «por que sempre os mesmos levaban os seguros en cuantías de case 50, de qué relación tiñan cos populares, e ata cuestións surrealistas como apuntes a man de políticos dentro dalgúns expedientes».

Una lista a la que suman « a súa sorprendente política para o acceso a traballos no Concello de elexidos, ou listas enteiras de persoas cos seus datos e de quen eran amigas». A Blanco le ofrecen un curso para mejorar la memoria y «outro de compromiso co seu pobo, ao que está a dar as costas dende un Agader que utiliza instalacións dos lalinenses, máis despois manda os cartos públicos, alén destas terras» y creen que en Lalín todo el mundo conoce «os métodos dos nosos e dos outros».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Tags
Comentarios

CxL responde al PP recordando las trabas que ponía a los ediles en el acceso a la documentación