Califica de «moi desafortunada» la petición de despeatonalizarla
12 nov 2013 . Actualizado a las 07:00 h.«Decidiuse realizar a actuación tendo en conta a opinión dos veciños». Así responde Manuel Cuíña, alcalde de Silleda y responsable de Obras, al Partido Popular que a través de su portavoz, José Luis Espiño, había reclamado volver la calle Cartagena a la situación previa a su humanización. Cuíña le recordó que las obras fueron acordadas en su día con los vecinos y con los los responsables de locales hosteleros y comerciantes.
El regidor calificó de «moi desafortunada» la petición de los populares de despeatonalizar la calle porque «ademáis de pedir que se tire ao traste con unha inversión de 180.000 euros, que incluiu tamén a reforma doutras rúas, apoiada pola Consellería de Industria, esta proposta demostra a pouca altura de miras que teñen».
Culpabilización «miserable» Por contra, Cuíña refrenda la actuación y advierte que la humanización de espacios urbanos «e sobre todo rúas comerciais e con locais de hostelería, como é este caso, é unha das apostas deste e doutros moitos gobernos municipais deste país». Además, el alcalde cree que el PP mezcla conceptos cuando relaciona las obras con el cierre de locales en dicha calle. «É moi miserable culpar á semipeatonalización co peche de comercio, algo que por desgracia estamos a ver todos os días, en moitas localidades, non só en Silleda, e en moitos tipos de rúas», afirma Cuíña quien realiza, también, la apreciación de que «algún establecemento hosteleiro desta rúa xa pechara antes de facer as obras».
No cabe para el Concello argumentar falta de aparcamiento porque el habilitado, público y gratuito, «conta con máis prazas para estacionar das que tiña antes toda a rúa». E incluso recuerda que se gestionó el párking después del acuerdo con los vecinos de dejar la calle sin aparcamiento.
Pide iniciativa a los hosteleros
«Os argumentos do PP son peregrinos», dice el alcalde y recuerda que la calle registró, tras el proyecto, diversas actividades y «o que temos que facer é apostar pola dinamización, apiando iniciativas que salgan dos hosteleiros».