La alcaldesa agradece el apoyo y pide a los ediles del PP que «fagan un exercicio de responsabilidade»

La Voz

DEZA

La alcaldesa de Silleda, Paula Fernández, y los ediles Manuel Cuíña y Dolores García, trasladan un agradecimiento por «todo voso apoio porque para nos era moi importante coñecer a opinión da xente e ver a súa resposta». Asegura que ese apoyo les quedó claro este domingo e indica que «fora de cores políticas, o que se quere facer neste Concello é, por riba de todo, unha enorme inxustiza». Apunta que Silleda era conocido como el Concello «mais endebedado de Galicia obxeto dun desgoberno de 20 anos, do que agora comenzamos a ver o fin. E é agora cando nos queren levar a o punto no que comenzamos». Aseguran que los esfuerzos se truncarán en seco «e volveremos ao inmovilismo se triunfa a moción de censura na que veñen traballando uns poucos». El escrito sirve también al gobierno para lanzar mensaje a los ediles del PP que serán quienes deban votar la moción en su momento. «Queremos facer un chamamento aos concelleiros populares da corporación municipal para que fagan un exercicio de responsabilidade e mediten detidamente que deben facer no caso que se lles pida o seu voto para apoiar a moción de censura», dice y además les apunta que «non estamos ante unha votación máis senón ante un voto que pode cambiar o futuro de Silleda...» y entrarán en la historia del transfuguismo, concluye.