Martínez Barreiro y Villar demuestran su poderío en el Ralli do Albariño

El estradense trató de tú a tú al campeón Senra cediendo la victoria tan sólo en el último tramo Una salida de carretera a medio kilómetro de la meta acabó con la ilusión de Barreiro


a estrada

A un tris. Así se quedó el pasado sábado José Miguel Martínez Barreiro de dar la campanada en el Ralli do Albariño después de dominar con claridad su particular duelo con el vigente campeón del Campeonato Galego, Manuel Senra, durante los seis primeros tramos de la prueba pontevedresa.Siete segundos y cuatro décimas era la ventaja de Barreiro entonces, reducida a una décima en la primera pasada por el tramo de Meaño, a la postre fatal para las aspiraciones del estradense. En este sentido, el piloto apuntó ayer que «en Meaño fun a por todas no derradeiro treito, porque na primeira pasada vin que sen pisarlle Senra me quitara toda a ventaxa. Eu tiña que rebaixar 1,1 segundos, e creo que o podería ter feito de non saírme da pista a 500 metros da meta. Aí perdín entre 15 e 20 segundos, e Senra rematou quitándome 12,7». Barreiro quiso «felicitar ó gañador», al tiempo que decía sentirse «moi contento e orgulloso da nosa actuación. Creo que fixemos unha gran carreira», lo que le anima a «seguir pensando en gañar o campionato galego. É moi difícil, pero desde o comezo estamos a manter unha liña ascendente, gracias á unha estabilidade cada vez maior do coche e a que imos collendo algo de experiencia proba a proba», comenta el piloto. En cuanto a Toño Villar, no terminó de quedar satisfecho con su debut en la temporada, con un tercer puesto en la general, a 1 minuto y 9 décimas de Martínez Barreiro. Al respecto, el trasdezano explicaba ayer que «fixemos unha primeira metade de ralli bastante frouxos, tanto pola nosa parte coma pola do coche». No obstante, no le preocupa demasiado, porque «só imos correr dúas ou tres probas máis este ano, supoño que fóra da nosa Comunidade. Queremos trocarlle toda a mecánica ó coche, poñerlla totalmente nova para saír a polo Campionato Galego de Rallis a vindeira tempada».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos

Martínez Barreiro y Villar demuestran su poderío en el Ralli do Albariño