Si, Arteixo é dixital

Sara Pérez Peral
Sara Pérez ARTEIXO

ARTEIXO

atr

Cristina e Ana, de Milbrait Asesores, traballaron man a man cos negocios de hostalería e de pequeno comercio do municipio para guialos e acompañalos na inmersión na Rede

14 dic 2021 . Actualizado a las 18:54 h.

 Despois do éxito acadado na anterior convocatoria, Cristina e Ana puxeron de novo en marcha outra consultoría personalizada adaptada ao pequeno comercio de Arteixo. Na campaña, organizada dende o Concello e gratuíta para os establecementos, participaron 52 negocios. «Primeiro de todo fixemos unha auditoría para coñecer como estaba a situación, se tiñan páxina web ou redes sociais. Logo, recollemos as necesidades de cada un deles e démoslles materiais e formación», explica Cristina. Todo adaptado a cada comercio, con diferentes niveis e intereses.

 A iniciativa pretende guiar os comercios do municipio no mundo das novas tecnoloxías, adaptando a súa oferta ás novas demandas dos compradores. «Detrás dun pequeno comercio están persoas que son coñecedoras das redes sociais, pero ás que lles supón un esforzo moi grande mantelas activas. Poucos poden externalizar o servizo. Nós o que propoñemos é que aprendan o básico para sacar proveito destas ferramentas», indica Ana.

Detrás deses establecementos están persoas como Angie, Daniel, Rosa, Dolores ou Ana, que ven como os seus posibles clientes están na Rede e eles queren formar parte diso. Daniel, que rexenta a libraría Marina, di que a principal razón pola que se animou a participar na campaña é a aceptación da xente: «Veo que todos están muy metidos en este mundo y se informan mucho. Me parece un campo muy interesante que me ayudará a que se vea lo que tengo en la librería». Da visibilidade tamén fala Ana, que entre ela e o seu marido atenden en Larpeiradas Alecrín e na cafetería Bo día. «Queriamos ter presenza nas redes sociais para mostrar o noso traballo», subliña.

Unha das recomendacións que lles fan Cristina e Ana, de Milbrait Asesores, é que empreguen o mesmo fondo para todas as súas publicacións. Un consello que Dolores, da papelería Carlín, colleu con gañas: «Tengo preparado como un photocall fijo para mostrar todos los productos. Se encargó mi marido, que es un manitas». Explica Cristina que o que tamén buscaban con esta campaña era propoñer sinerxias entre os negocios: «Ainda que están porta con porta, vemos que falta comunicación. Queriamos poñelos en contacto».

Todos os establecementos coinciden en aplaudir a iniciativa do Concello. «Deberían implicarse en este tipo de iniciativas, somos la economía local. Hoy en día tenemos que adaptarnos al mundo digital, sobre todo después de la pandemia, que se aceleró mucho el proceso. Que nos apoyen para aprender y adaptarnos a este nuevo mundo. Formamos parte del pueblo, si nos va bien a nosotros, le va bien a todos», subliña Angie, que rexenta unha tenda de roupa e complementos.