El acuerdo entre el Lugo y la Diputación, aprobado en el Pleno de la misma con los votos a favor de PSOE y PP, modifica las dos cláusulas que se refieren a los compromisos del club. Este convenio se prolongará en el tiempo hasta que se materialicen ambas condiciones, que son los siguientes:
1. Aprobar pola Xunta Directiva, en primeiro lugar, e pola Asemblea, posteriormente, o presente protocolo co compromiso de buscar activamente inversores que, dentro del marco regulador de la adquisición de acciones de sociedade anónima deportiva, adquiran a participación accionarial que la Deputación de Lugo se compromete a subscribir.
2. Renunciar formalmente a seu dereito a percibir subvencións da Deputación de Lugo no marco do Plan estratéxico de subvencións durante, ao menos os tres próximos exercicios presupuestarios, salvo que en dito período de tempo un inversor adquira a participación accionarial subscrita pola Deputación e, en todo caso ata completar os 900.000 ? de desembolso realizado pola Deputación de Lugo.