Archivada una denuncia del PP contra el alcalde de Zas

Santiago Garrido Rial
s. g. rial CARBALLO / LA VOZ

ZAS

El alcalde, en RadioVoz
El alcalde, en RadioVoz SANTI GARRIDO

El juzgado de Corcubión descarta que hubiera prevaricación

03 mar 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El juzgado número 1 de Corcubión ha decretado el sobreseimiento provisional y archivo de una denuncia que el portavoz del PP de Zas, David Gómez, había interpuesto contra el alcalde, Manuel Muíño, por supuesta prevaricación administrativa, a raíz de la prórroga de unos contratos de servicios.

En el auto, facilitado ayer por el gobierno local (y contra el que cabe recurso), la juez señala que los requisitos que se piden para la prevaricación «non concorrerían neste caso, nos que o investigado non se ocupou da contratación dos servizos obxecto de investigación, en canto herdados de mandatos anteriores, e sen que se aprecien indicios de concerto coas persoas ou empresas que os prestaban». La resolución añade: «É certo que foron prorrogándose no tempo cando, conforme á legalidade, tería que procederse a formalizar novos contratos acordes coa normativa de contratos do sector público vixente en cada momento, pero non se advirte arbitrariedade, atendendo tanto ás necesidades de seguir prestando sen interrupción os servizos básicos polo Concello, como ás xustificacións técnico-xurídicas ofrecidas pola secretaria do Concello». Añade que constan informes de reparo de la interventora, pero que fueron levantados por el pleno y que en el 2016 se iniciaron los procedimientos de contratación.

El alcalde manifestó ayer su satisfacción por el fallo y criticó «a clara intención política» de la denuncia. Asegura: «Dende que entrou na corporación, este foi o traballo do portavoz do PP, mentiras, medias verdades e denuncias falsas para entorpecer e ralentizar o traballo do goberno municipal, prexudicando ao final aos veciños». Cita además otras denuncias interpuestas por el portavoz del PP, como la de la piscina municipal, «na que o único que conseguiu foi crear alarma social e coa que se demostrou que o goberno do BNG de Zas cumpre a lei».

En lo que va de mandato, dice Muíño, «é habitual que o grupo popular non vote a favor de actuacións importantes para o municipio, tales como a construción do tanatorio municipal ou a renovación do céspede do campo San Andrés porque ten que consultalo cos seus asesores, supoñemos que para ver se despois podía denunciar esas obras para retrasalas». Y concluye con que «é paradóxico que sexa precisamente o PP o que faga este tipo de denuncias, cando é o partido que lidera os casos de corrupción a todos os niveis: concellos, deputacións, gobernos autonómicos e estatais». Lamenta que Gómez Brandariz «entorpeza o funcionamiento diario do Concello» y eleve el gasto municipal con sus denuncias,