Graciela González de floristería González: «Temos moita lea, porque os de fóra non poder vir polos encargos»

C. Devesa CARBALLO / LA VOZ

VIMIANZO

ANA GARCIA

El sector se vio sorprendido este viernes por las restricciones de movilidad impuestas por Sanidade en víspera del Día de Santos

31 oct 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

La entrada en vigor de las restricciones a las 15.00 horas de este viernes y su anuncio solo tres horas antes desató la inquietud de clientes y responsables del sector de las flores. En plena víspera del Día de Difuntos, las limitaciones alteraron la recogida de los pedidos y obligaron a los establecimientos a adaptarse sobre la marcha.

«Temos moita lea, porque temos clientes que viven fóra de Vimianzo e que agora non poden entrar no municipio para recoller os pedidos», indicó Graciela González, de Floristería González. Desde el local actuaron rápidamente y comunicaron a través de sus redes sociales las nuevas restricciones. «Xente de Vimianzo, que non se preocupe pode vir buscar mañá os centros. A xente que non sexa de Vimianzo, que intente vir buscar hoxe as flores de defuntos, calquera motivo polo cal non podades vir a buscalo chamádenos e buscaremos a solución para poder entregáravolo», fue el mensaje de la floristería a través de su Facebook.

Más de 500 entregas

Desde entonces, el teléfono no les dejó de sonar. «Hoxe xa non pechamos a mediodía porque é un día de moito traballo, pero con isto non paramos porque entre o venres e o sábado temos cincocentos centros para entregar», señaló Graciela.

Para la responsable del negocio, la comunicación de las restricciones se hizo «coma sempre, mal e tarde. Sobre todo, tendo en conta o día que é». Su local, al igual que todos, ya sufre las limitaciones de aforo para evitar la acumulación de gente. «Xa temos medidas e non entendemos porque no caso de Vimianzo se fixo de hoxe para hoxe esta restrición de mobilidade, cando por exemplo, con Santiago levan unha semana dándolle voltas para ver se pechaban ou non a cidade», comentó Graciela.