Carballo / La Voz

Las previsiones meteorológicas no eran las mejores para poner el broche de oro a la quinta edición del Circuíto Correndo pola Costa da Morte. No obstante, al final, el tiempo fue mejor de lo esperado y se portó con la organización, los corredores y el público que ayer acudieron a la décima y última carrera pedestre, la de Fisterra.

A primera hora de la mañana, e incluso en la primera prueba, la de 3 kilómetros, todavía cayeron unas gotas de lluvia y el viento también estuvo presente. Como consecuencia, no se colocó el arco hinchable de salida y meta por seguridad y hubo algún que otro resbalón con el suelo mojado. Pero, a partir de ahí, salió el sol, y con él, el termómetro llegó hasta los 25 grados, haciendo una jornada muy amena.

Lo más destacado fue, precisamente, que pese a las malas predicciones de tiempo, los atletas acudieron en masa para no perderse el gran día. Así, una vez más, como en la mayoría de las pedestres de esta quinta edición del circuito, se batió récord de participación. Más de 700 deportistas tomaron la salida. La de la prueba estrella, la 10K, fue realmente impresionante: «Parecía que non tiña fin», comentó ayer el técnico de Deportes de Fisterra, Miguel Ángel Olveira.

La ganaron el coruñés Diego Ruiz y la mazaricana Rocío Alvite. Esta última repitió podio como campeona absoluta del circuito junto con Toño Teijido, de Guitiriz (Lugo). Otro protagonista de la jornada fue el fotógrafo colaborador de La Voz de Galicia, Jorge Parri, que recibió un premio especial por ayudar y contribuir siempre con el circuito.

El técnico de Deportes de Fisterra; el alcalde, José Marcote, y el teniente de alcalde, Xan Carlos Sar, junto con las concejalas Soledad Vilela y Rocío Mariño, y el edil Alexandre Domínguez estuvieron en la entrega de trofeos. También se dejaron ver representantes de otros concellos integrados dentro del circuito como el técnico de Deportes de Cee, Manuel Calo, que participó corriendo, como ya es habitual; el de Muxía, Diego Castiñeira, que apoyó a su hija en la competición, y el de Corcubión, Carlos Pazos, que acudió a contemplar el ambiente. La junta local de la Asociación Española Contra el Cáncer de Fisterra también estuvo presente con un estand.

«Para nada contaba con gañar o circuíto. Quedei encantado coa xente e coa Costa da Morte»

Antonio Teijido, Toño (Guitiriz, 1986) estreouse este ano no circuíto por todo o alto. Participou en 8 das 10 carreiras absolutas, e en 6 delas foi o gañador.

-¿Como viviu a última carreira?

-Cunhas vistas impresionantes. Valeu a pena o esforzo por subir ata o faro. Eu viña coa idea de facer 5 quilómetros rápidos, e nos outros 5 deixarme ir para gozar un pouco, xa que o circuíto xa o tiña gañado, e así foi. Fun con Diego Ruiz durante bastante tempo, despois el cambiou de ritmo e xa non o seguín.

-Cando comezou o circuíto, ¿contaba con gañalo?

-Para nada. Coñecía a algunha xente de correr con eles noutras probas e viña coa idea de coñecer a Costa da Morte. E quedei encantado en ambos aspectos.

-Se tivese que quedarse cunha pedestre, ¿cal diría?

-Carnota gustoume moito, e Camariñas e Fisterra máis do mesmo polas vistas, aínda que Muxía tamén polo incrible apoio do público na meta.

-¿E cal considera a máis dura?

-Todas teñen o seu aquel, pero a de Fisterra e, sobre todo, a de Carnota, as que máis. A primeira pola subida ata o faro, e a segunda, polo tramo por area.

-¿Repetirá experiencia o próximo ano?

-Seguro que si. Se cadra non todo o circuíto, pero si algunha carreira.

-¿Contento coa organización?

-A verdade é que o trato é espectacular. Están pendentes de todo. E coa afección sucede máis do mesmo. Incluso os pobos en xeral porque vas ós bares, ós restaurantes... É todo moi familiar.

«Para min o importante é seguir formando parte desta iniciativa»

Rocío Alvite (Mazaricos, 1980) é unha das caras máis coñecidas do circuíto. Precisamente, porque sempre está no podio. E onte, non podía ser menos. Completou 7 carreiras e gañounas todas.

-¿Cantas veces gañou o circuíto?

-¡Boa pregunta! A verdade, non o sei. Ou 3 ou 4 con esta. Pero, para min o importante é seguir formando parte desta iniciativa cada ano: completar as carreiras, formar grupo e apoiar que se siga facendo. Gañar non é o meu obxectivo; si un premio, pero algún día terei que dar o relevo [ri].

-¿Resultoulle doada a proba de Fisterra?

-Doada nunca é ningunha. E hoxe, menos aínda co vento e coas costas para chegar ao faro. Pero, ao ser a última, vivina con moita emoción e vinme arriba. E coma min, pasoulle a todo o mundo, tanto a nivel individual como por equipos. Sempre hai algo que fai que veñas con gañas, e acabar dá unha satisfacción enorme. A vantaxe tamén é coñecer xente. Iso é realmente o que suma.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El circuito concluyó con un nuevo éxito de participación