La CIG rechaza reunirse con la dirección de Ferroatlántica en Madrid

El sindicato anunció ayer su posición


carballo / la voz

La CIG no acudirá el lunes a la reunión convocada por la dirección de Ferroatlántica en Madrid para presentar un plan de futuro del grupo en España. El sindicato considera que «non se produciu ningunha novidade nin cambio significativo dende que no pasado mes de decembro a empresa dera a coñecer dito proxecto, baseado na ilegal venda das centrais hidroeléctricas e a segregación de actividades».

El sindicato recuerda que en el encuentro celebrado en diciembre ya manifestó su desacuerdo con el proyecto para Puertollano y se ratifica en que «o único marco de discusión é decisión sobre temas que atinxen ás concesións hidroeléctricas corresponden exclusivamente ás fábricas galegas de Cee e Dumbría».

La CIG reitera que «a empresa está intentando levar adiante un plano de reconversión e desmantelamento» y asegura que busca «a complicidade dos comités, as organizacións sindicais, as entidades sociais e as administracións para a venda das centrais hidroeléctricas, que é ilegal».

Además, la CIG recuerda la manifestación que se celebró el pasado 10 de marzo y le pide a la empresa que «respecte o clamor», pero asegura que «ten toda a disposición ao diálogo e a negociación, sempre que se respecte a legalidade».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

La CIG rechaza reunirse con la dirección de Ferroatlántica en Madrid