Oca denuncia acciones «por impulsos» en saneamiento

cee / la voz

CARBALLO

29 jun 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

El exteniente de alcalde y concejal no adscrito de Cee, Daniel Oca, critica con dureza el funcionamiento del Concello ceense y de la Mancomunidade de Fisterra, especialmente en lo que tiene que ver con el saneamiento.

A su juicio, «o saneamento da ría» y las medidas necesarias para ello deberían ser la prioridad número uno del Ayuntamiento y, sin embargo, detecta que «non hai proxecto», ni por parte de este gobierno, ni por los responsables que estuvieron al frente de los anteriores.

Esta argumentación se basa en las gestiones que él mismo realizó el año pasado y que no será hasta mañana cuando se aborden en la reunión de la Mancomunidad. «En xullo do 2013 mantiven unha reunión co presidente de Augas de Galicia, Francisco Menéndez, na que me dixo que se iba actuar, pero nos orzamentos da Xunta aparecen cero euros para esta cuestión. O estudio da rede que fixeron leva rematado máis dun ano, pero non presentan conclusións porque non hai unha folla de ruta. O 23 de outubro presentei esta cuestión na Mancomunidade, para pedir que se revisasen as conexións de Cee, porque hai zonas nas que augas limpas van aos sumidoiros e ao revés. Agora, o 20 de maio, a alcaldesa enviou outro escrito prácticamente idéntico que parece que se vai abordar o martes», relata Oca, para quien esto denota que «o Concello actúa por impulsos» porque «non ten un plan» e «só se move cando llo indica outra Administración», en este caso Augas, «que se supón que vai facer algo na marxe esquerda da comarcal AC-552».

Desde su punto de vista, esta no puede ser la forma de trabajar porque «a Administración local ten que ser capaz de detectar cales son as súas necesidades» más en un tema que le compete y afecta directamente.