Sergio Campos acusa a la Xunta de tratar a los mariscadores como mercancía electoral

Noia / La Voz

NOIA

CEDIDA

Denuncia las graves deficiencias de las instalaciones portuarias

24 abr 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El candidato del Partido Socialista por Noia, Sergio Campos, ha acusado a la conselleira de Mar, Rosa Quintana, de tratar a los mariscadores como «mercadoría electoral». El socialista criticó la visita que realizó recientemente la representante de la Xunta a la localidad «na que fixo moitas promesas que xa non son cribles, como por exemplo o novo depósito de auga municipal».

Campos indicó que las mariscadoras llevan demandando desde hace mucho tiempo la reparación de los pantalanes de Testal. «Na lonxa as filtracións de auga da choiva son habituais, no porto non se fai mantemento algún e tampouco existe vixilancia. Ademais, os puntos de amarre carecen de auga e luz e a zona ten falta de dragar pois hai barcos que quedan en seco», precisa el alcaldable.

Las deficiencias que denuncian los socialistas noieses «son un exemplo claro da falta de compromiso por parte da Xunta co sector marisqueiro e pesqueiro de Noia, e coa falta de mantemento coa que deberían contar unhas instalacións portuarias polas que pasan milleiros de persoas traballadoras cada día», afirmó Campos.

El socialista recuerda que tras su primera denuncia del mal estado de estas dependencias, «o PP veu facer propaganda, prometendo centos de miles de euros en inversións sen proxecto, e menos sen partidas».