El PP de O Grove insiste en que la compra del solar para vivienda pública es irregular

La Voz O GROVE / LA VOZ

O GROVE

El portavoz del PP en O Grove, Pablo Leiva.
El portavoz del PP en O Grove, Pablo Leiva. MONICA IRAGO

Insiste en que el informe de Intervención es contrario a la operación que defiende Cacabelos

02 ene 2026 . Actualizado a las 05:00 h.

El PP de O Grove quiere dejar clara su postura sobre la compra de un solar para la construcción de vivienda pública en esta localidad. «Queremos vivenda pública; queremos patrimonio municipal; pero non así, saltándose informes e forzando a lei».

Las palabras, recogidas en un comunicado remitido a los medios por el equipo de Pablo Leiva, van dirigidas al alcalde meco, el socialista José Cacabelos, quien en días pasados defendió la limpieza de la operación de compra de suelo por parte del Concello en la calle Teniente Domínguez. Un asunto que desató la última polémica política del 2025 en la localidad. «O goberno local di que todo está en orde, pero non conta que existe un informe da Intervención municipal que di claramente que o remanente de tesourería non pode empregarse así, porque vulnera o artigo 32 da Lei de Estabilidade Orzamentaria», señala la formación que encabeza Pablo Leiva. Según insisten los populares, «o informe non deixa lugar a dúbidas e di que non se pode informar favorablemente o expediente financiado con remanente líquido de Tesourería por vulneración da lei». Esto viene a significar, apuntan desde el PP, «que segundo a lei, ese diñeiro debería ir, primeiro, a pagar a débeda, non a facer novas compras millonarias».

Con ese informe en la mano, el PP decidió abstenerse en la votación de ese asunto en el pleno. «Non foi unha postura política, foi sentido común e responsabilidade», dicen desde el partido de la gaviota. «Agora preténdese facer ver que a compra do solar nada ten que ver co remanente, cando todos sabemos que se pagou con eses cartos. Iso non é unha interpretación política, é unha realidade». Y una realidad que tiene consecuencias, ya que «se no futuro a Xunta quere participar no proxecto de vivenda pública vai revisar todo o expediente, e se hai dúbidas legais, pode parar, atrasar ou non asumir o proxecto. Ningunha administración se mete nun problema alleo».