Convocan una concentración en Vilagarcía para «recuperar» el sistema sanitario público

La cita será el próximo miércoles, 21 de abril, y ante la puerta del centro ambulatorio de San Roque


vilagarcía / la voz

La cita será el próximo miércoles, 21 de abril, y ante la puerta del centro ambulatorio de San Roque. Allí han convocado desde la plataforma SOS Sanidade Pública a ciudadanos y sanitarios para «recuperar» el sistema de la sanidad pública que, aseguran, se ha perdido por las políticas que pone en funcionamiento la Xunta de Galicia que dirige Alberto Núñez Feijoo.

Tres son los apuntes que recalcó Celso Milleiro, delegado sindical de la CIG. «O primeiro é que queremos protestar pola nova Lei de Saúde aprobada polo Parlamento galego porque non creemos que mellore a calidade asistencial sanitaria. Tamén queremos que os centros de saúde retomen a actividade que tiñan e, por último, queremos denunciar a carga asistencial que temos no hospital polos recortes de persoal. Nas tres quendas do mércores os compañeiros estiveron ata arriba e iso non pode ser. Está a aumentar o número de positivos e por parte da xerencia se está a quitar persoal do medio», afirmó.

En la misma línea fue la intervención de la diputada autonómica Montse Prado que, dijo, es el momento de «esixirlle ao Partido Popular a rectificación porque non e de recibo que un ano despois de iniciada a pandemia nos encontramos cunha desatención moi preocupante e que un ano despois siga habendo ringleiras de persoas facendo cola ás portas dos centros de saúde», afirmó.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Convocan una concentración en Vilagarcía para «recuperar» el sistema sanitario público