Martín Códax, premiada pola campaña «Fillo do Atlántico»

O premio foi recollido polo presidente, Xoán Allegue


Bodegas Martín Códax (Cambados) foi galardoada con dous premios publicidade en galego, en prensa escrita e televisión, pola súa campaña Fillo do Atlántico, deseñada pola axencia &Rosàs. O presidente da cooperativa Xoán Allegue recibiu este luns os recoñecementos de mans da vicepresidenta segunda do Parlamento de Galicia, Eva Solla Fernández, e do presidente da Comisión de control da CRTVG, Aurelio Núñez Centeno.

«Con esta campaña, Bodegas Martín Códax, quixo, e quere, dar a coñecer o corazón da marca e fortalecer o seu posicionamento, para poder continuar abandeirando a gastronomía atlántica. E fixémolo contando historias reais e humanas daquelas persoas que viven e vivimos por e para o Atlántico e que compartimos co noso albariño Martín Códax a influencia e forza do mar», destacou Allegue.

En esencia, esta campaña pretende romper co código de comunicación habitual entre as marcas de viños que soen ser campañas de produto e traballar nunha imaxe de marca que destaque os valores da cooperativa cambadesa.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Martín Códax, premiada pola campaña «Fillo do Atlántico»