A personalidade feita Concello

A Illa está de moda, pero, é preciso regular dalgún xeito tanto movemento de xente? Os candidatos explican a súa visión


pontecesures / la voz

A Arousa non só é o municipio máis novo da ría á que, probablemente, deu nome. É, tamén, un bastión histórico do PSOE. Agás contadas ocasións, mesmo nos momentos más complicados para o puño e a rosa, A Illa torceu para as súas cores. Algo que tratará de conseguir de novo o alcalde, o socialista Carlos Iglesias, e tratarán de evitar Juan José González, polo Partido Popular, e David Mochales, polo BNG.

-É preciso regular o acceso de vehículos a motor no verán?

-Carlos Iglesias (PSOE). Xa durante este mandato desenvolvemos un plan de mobilidade sostible, financiado en parte pola Deputación. Unha das súas razóns foi precisamente esta. A raíz dese plan presentámonos a unha subvención europea, e o noso proxecto vén de ser elixido. A finais deste ano sacaremos a licitación a primeira fase, con intención de ampliala. Trátase da creación dun aparcamento disuasorio na zona do Bao, en terreos de Costas do Estado, a instalación de estacións de bicicletas eléctricas, tanto nese aparcamento coma no pobo, e o marcado de carrís bici. A apertura dun novo vial permitirá pechar O Regueiro ao tráfico. Xa nunha segunda fase queremos poñer en marcha unha liña de bus entre a ponte e o centro.

-Juan José González (PP). Deberiamos controlar o estacionamento de vehículos, máis concretamente exercer un control sobre as zonas que habilitamos para aparcar. Deste xeito conseguiriamos exercer certo control, xa que, no referente á afluencia de vehículos, pouco se pode facer.

-David Mochales (BNG). Regular é algo necesario. Teñamos en conta que regular non é prohibir. Dende o BNG queremos levar a estudo o uso de espazos públicos -avogando por varias posibles peonalizacións e humanizacións para promover o desprazamento a pe-, e evitar problemas de mobilidade ofrecendo alternativas como ben pode ser solucionar o problema de aparcamentos actual. A carencia dun óptimo servizo de transporte público complica a situación, debendo atopar opcións para ofrecer alternativas realistas. Un tema prioritario no noso programa é loitar por un transporte público local e exterior competente. Nun concello coma o noso, o uso da bicicleta é maioritario. Nós temos xa un traballo feito para desenvolver un plan axeitado e viable.

-Que nos din de recuperar un servizo coma o da vella motora?

-C. I. Somos conscientes de que os nosos visitantes non só quedan na Arousa, senón que queren coñecer tamén o resto dos municipios do Salnés. Dende este punto de vista, un servizo estival que comunicase os diferentes pobos da ría, tanto da beira norte como da sur, podería aliviar a presión do tráfico. Pero como unha liña regular para os veciños, non o vexo.

-J. J. G. Tería, sen lugar a dúbidas, un efecto nostálxico en xeracións coma a miña. O efecto turístico podería ser interesante, pero o efecto práctico sería prescindible. En resumo, non sería unha tolemia, pero tan só como atractivo turístico.

-D. M. Restablecer o servizo sería algo con pouco sentido se falamos de utilidade. Os veciños que lembran convivir con ese medio saben ben das limitacións e incomodidades do mesmo. Actualmente hai empresas privadas na zona dedicadas a actividades similares coas que habería que falar, de todos modos, e saber a súa opinión. A nivel simbólico, si, pero pretendemos dar prioridade nos orzamentos a actividades de primeira necesidade.

-Que sería o primeiro que faría logo de tomar posesión?

-C. I. Se o día 26 o pobo considera que o meu equipo e máis deu debemos continuar, o que fariamos é seguir traballando para aplicar o noso programa e afondar no crecemento sostible da Illa, facendo máis Arousa.

-J. J. G. O primeiro que faría sería chegar ás oito da mañá do día seguinte e poñer, enriba da documentación que deixase o anterior alcalde, un folio que puxese: pavillón de deportes.

-D. M. O primeiro que faría ao tomar posesión sería elaborar un estudo do que se ten feito nos últimos vinte anos no Concello, para coñecer a situación real do mesmo. Sempre da man dos expertos, implementando unha transparencia a todos os niveis entre o Concello e o veciño. Resumidamente, o primeiro que faría sería converter o Concello no que debe ser: a casa de todos. A nivel de xestión, centrariámonos en humanizar e en preocuparnos polo pobo: saneamento, parques, vertidos... Un exemplo claro é como actualmente os nenos non teñen, en toda A Illa, unha canastra ou unha portería para xogar. Algo impensable nun pobo que sempre fixo alarde de ir ligado ao deporte. Queremos un pobo coidado, e preocuparnos de que sexa así para por fin facer da Illa a xoia que merece ser.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

A personalidade feita Concello