El Bloque sostiene que la Xunta no prevé construir un centro de día en O Grove

Los nacionalistas esgrimen una respuesta parlamentaria de Sanidade para acusar al PP de bloquear esa instalación


vilagarcía / la voz

«O PP non fará o centro de día no Grove». Esa afirmación la ha repetido el BNG de esta localidad en numerosas ocasiones. Ayer volvió a hacerlo, tras recibir por escrito una respuesta de la Consellería de Sanidade a una pregunta formulada en el Parlamento por el diputado Bieito Lobeira. En ese documento, el gabinete de Pilar Farjas indica, textualmente, que el centro de día meco «non está planificado a través do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar. O Concello decidiu acometer a súa construcción con fondos propios, sen ter en conta a planificación de infraestruturas do Consorcio».

Estas palabras, señalan los nacionalistas grovenses, vienen a certificar que «ao PP non lle interesa a construcción de este equipamento». Recuerdan que el ayuntamiento había iniciado el proceso para asumir la construcción del centro de día siendo concejal de Benestar Carlos Álvarez Besada, «e o novo goberno do PP retrae todos estes traballos deixando a principal demanda local nunha incógnita para o futuro da vila». Las «conversas e compromisos» anunciados por el nuevo tripartito gobernante «eran completamente falsos». Por esa razón, en el BNG tienen claro que «o señor Pérez segue a traballar como no pasado, intersándolle exclusivamente a creación de postos de traballo para o seu entorno, e deixando os intereses xerais do pobo a un lado». Y si lo hace, es «co beneplácito dos seus socios, que algo terán que dicir ante o consecutivo incumprimento do seu pacto de goberno». Pero los nacionalistas no confían en que nada se vaya a mover. «Nos esperan catro anos de pasividade total e de inxustificación de salarios como o da señora Filgueira, que tiña como única delegación a construcción deste centro», dicen.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos

El Bloque sostiene que la Xunta no prevé construir un centro de día en O Grove