Acto informativo en Foz sobre la intervención arqueológica en el yacimiento de Carreiro

Este martes, a las 17.00 horas en la Casa de la Cultura


foz / la voz

El Concello de Foz organiza un acto informativo, este martes a las 17.00 horas en la Casa da Cultura, en el que se expondrán los resultados de la prospección arqueológica y sondeos realizados en el yacimiento de Carreiro, en Marzán.

«Este acto, xunto coas conferencias sobre este mesmo tema que se desenvolverán no IES de Foz, teñen como obxectivo poñer en valor os resultados das prospeccións promovidas pola Xunta no xacemento do Carreiro, a carón mesmo do paseo marítimo entre Rapadoira e Llas. Cun patrimonio moi rico en castros e asentamentos de época prerromana e romana, Foz conta con xacementos tan coñecidos como o castro de Fazouro. O achado neste caso de restos de cerámica permite situar as estruturas descubertas nun contexto histórico, o que facilitará o traballo dos investigadores», señala el Concello.

En la charla intervendrá el director de la intervención, Roberto Bartolomé Abraira. Para asistir es preciso reservar plaza, llamando al teléfono 982 14 00 27, extensión 3.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Acto informativo en Foz sobre la intervención arqueológica en el yacimiento de Carreiro