Un alumno de Foz, premio gallego al esfuerzo y la superación personal

j.a.q. FOZ / LA VOZ

FOZ

Alfredo Fernández Ortiz está tutelado por el centro de menores San Aníbal de Burela

06 dic 2019 . Actualizado a las 13:53 h.

Alfredo Fernández Ortiz, alumno del centro plurilingüe Nosa Señora do Pilar de Foz, tutelado por el centro de menores San Aníbal de Burela, ha sido uno de los 20 jóvenes galardonados en Galicia con el premio de Educación Secundaria Obligatoria al esfuerzo y la superación personal, correspondientes al curso 2018/2019. Por ello recibirá 750 euros. El suyo es un todo un ejemplo de superación y de sobreponerse a las dificultades.

«A finalidade destes premios é dar recoñecemento público ao esforzo e á dedicación do alumnado desta etapa educativa, reforzar aqueles aspectos que inciden na mellora do sistema educativo e xuntar excelencia con equidade, igualdade de oportunidades e posibilidades de desenvolvemento persoal», explican desde el centro focense. Y añaden: «Os alumnos e alumnas que sexan persoas candidatas ao premio tiveron que merecer un especial recoñecemento pola dedicación e esforzo demostrado ao longo da etapa en superar as súas dificultades, ben de tipo persoal, educativas e/ou do contorno familiar e sociocultural, polo que se fan merecedores de optar a esta modalidade de premios».

«O perfil obxecto destes premios correspóndese con alumnado que procede de contornos socioculturais desfavorecidos ou de contornos familiares disfuncionais que supoñan desvantaxe manifesta para conseguir rematar os seus estudos ou en proceso de superación de enfermidades crónicas ou con discapacidades que condicionan o seu rendemento escolar, a súa relación persoal e a súa inserción social», concluye el colegio O Pilar de Foz.

Alfredo Fernández Ortiz fue uno alumno que cumplía los requisitos para optar a la distinción. Pero no solo eso, sino que además quedó calificado como tercero en el conjunto de Galicia.

Sigue vinculado a Burela

En la actualidad, una vez concluidos sus estudios de secundaria, Alfredo Fernández Ortiz, se encuentra en A Coruña, donde cursa doble titulación dual en Coidados Auxiliares de Enfermería y Atención a persoas en situación de dependencia, si bien continúa vinculado al Centro San Aníbal de Burela, a donde acude los fines de semanas y vacaciones.

El perfil de los premios se corresponde a alumnos con circunstancias que suponen una clara desventaja para concluir sus estudios