El comercio de Burela «traballa con normalidade, extremando as precaucións»

La Voz BURELA / LA VOZ

BURELA

Una frutería de Burela, este lunes
Una frutería de Burela, este lunes XAIME RAMALLAL

También hay locales hosteleros abiertos

09 jul 2020 . Actualizado a las 19:46 h.

A modo de «aclaración, porque hai circulando noticias sobre o peche do comercio de Burela e dándolle pábulo a declaracións de xente que non está vinculada co sector empresarial», el Centro Comercial Aberto de Burela comunica públicamente que los establecimientos de la localidad «están traballando con normalidade e extremando as medidas de seguridade para darlle ós nosos clientes o servizo de sempre, coidando da saúde de todos os veciños».

«Medrando xuntos, pero gardando as distancias e con moito sentidiño», propietarios y empleados de los negocios adheridos a la citada asociación cumplen y velan porque se respeten todas las medidas establecidas por las autoridades sanitarias para frenar el brote de covid-19.

Igual que «moitos hostaleiros» del municipio burelense, que continúan abiertos, «traballando con normalidade» y acatando todas las restricciones derivadas de la situación excepcional que vive la localidad y otros trece municipios de A Mariña. Cerraron algunos hosteleros, explican, «como de medida de prevención e seguridade, para traballadores e clientes». En definitiva, Burela sigue activa.