Xaime Miranda realizó el llamativo single del nuevo disco de Herdeiros

«A idea era unha parella tendo sexo e derreténdose os polos, coa canción Esquimales de fondo», explica


viveiro / la voz

El joven realizador de A Mariña, Xaime Miranda, está en racha y con una gran proyección. Acaba de ganar el primer premio en el Festival de Cine de Ourense con el videoclip, «De bruma e salitre», sobre un tema musical de Mileth. (Antes fue galardonado en Vigo). Ahora Miranda realizó el videoclip del single «Esquimales», con el que el histórico grupo de rock Herdeiros da Crus presenta su nuevo disco, «Derretidos».

Un videoclip llamativo, original, con unas imágenes de gran belleza, que sorprenden y enganchan, como sucedía en «De brumas e salitre».

«Contactaron conmigo -explica Xaime Miranda-, fai uns meses e propuxéronme realizar o vídeo. A idea era unha parella tendo sexo e que se veran os polos derreténdose». Con la canción Esquimales, de Herdeiros, de fondo. Fuerza musical y fuerza de las imágenes, con un resultado extraordinario.

«Eu estou encantado. Herdeiros é un grupo de referencia para a miña xeración, dende o Xabarín. Facíame moita ilusión», comenta X. Miranda. Sobre el rodaje del videoclip indica: «Foron tres días de rodaxe para un videoclip de dous minutos, con localizacións nunha praia de Cedeira, preto de San Andrés de Teixido, de moi difícil acceso: iso un día. Outro día nun coído na costa de Xove, pretiño da praia de Esteiro. Un coído ao que se baixa por unhas escaleiras. Iso outro día e tamén rodamos uns interiores en Sargadelos, nun plató improvisado nun local que nos cedeu o Concello de Cervo».

El resultado, magnífico. Xaime Miranda sigue trabajando en videoclips para grupos y bandas de música. Además, en breve, probablemente a primeros del 2020 estrenará un cortometraje con Miguel de Lira como actor.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Xaime Miranda realizó el llamativo single del nuevo disco de Herdeiros