Canastas con la mejor voluntad en los pabellones de A Mariña

I.MEITIÍN BUJÁN BURELA / LA VOZ

A MARIÑA

XAIME RAAMLLAL

Más de 250 deportistas con discapacidad intelectua competirán en la 22.ª edición de los Xogos Autonómicos Special Olympics de baloncesto,

09 nov 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

«O Concello de Burela está ilusionado e contento de que se elixira o noso pobo para levar adiante este evento deportivo para este colectivo tan especial, e polo tanto imos colaborar o máximo posible. Queremos tamén animar á xente de Burela, aos nosos veciños, a que acudan ao pavillón Vista Alegre durante o sábado para compartir con estes deportistas, motivalos e que reciban o aplauso que merecen polo seu tremendo esforzo e polas súas ganas de facer as cousas ben. Desde o Concello de Burela imos procurar estar á altura para que todo isto salga de marabilla». Esto destacaó el alcalde burelense, Alfredo Llano, en la presentación oficial de la 22.ª edición de los Xogos Autonómicos Special Olympics de baloncesto, que tendrán lugar el sábado en distintas localidades de A Mariña con Burela como centro neurálgico.

La competición reunirá a más de 250 deportistas con discapacidad intelectual de 19 asociaciones gallegas que, sumados a las decenas de monitores y voluntarios, convertirán en la cita en un hervidero de gente. La Fundación Eu Son, de Burela, y Aspanane, conformarán la armada mariñana en un campeonato cuyo desfile inaugural se celebrará a las 10.45 horas en el Vista Alegre.