El PSOE reclama a la Xunta que se implique más para salvar al ferrocarril

El tema se trató ayer en el Parlamento de Galicia


El PSOE preguntó ayer en el Parlamento de Galicia si la Xunta está al corriente de los planes que tiene el Gobierno para Feve. El diputado socialista, Luis Álvarez, reclamó más implicación e instó a la Xunta «a aproveitar unha desas supostas visitas trimestrais do Ministerio de Fomento a Galicia para reunirse na Comisión de Seguimento das Infraestruturas, para apuntar os efectos da integración sorpresiva dos ferrocarrís de Feve en Renfe en 2013».

«Dende aquel momento, a perda de recursos humanos e de mantemento converteuse en alarmante ata provocar unha perda de servizos derivados da falla de persoal», señaló Luis Álvarez. Y recordó que, sin ir más lejos, el martes se anuló un viaje entre Ferrol y Oviedo porque había tren pero no maquinista. Y aludió también a la falta de revisores, «que supón que hai viaxeiros que poden viaxar sen pagar, pero non se computan a efectos de uso das liñas».

En su respuesta, la conselleira de Infraestruturas e Vivenda, Ethel Vázquez, anunció la «próxima convocatoria» del grupo de trabajo sobre la línea de ferrocarril Ferrol-Ribadeo, «coa finalidade de abordar conxuntamente a proposta de Renfe de modificación dos horarios», señaló la Xunta en un comunicado.

Añadió que Ethel Vázquez ratificó en el Parlamento de Galicia que la Xunta «mantén atención permanente sobre o funcionamento dese servizo ferroviario» y que le trasladó de forma reiterada al Ministerio de Fomento a la propia operadora Renfe «a necesidade de garantir que os veciños das comarcas de Ferrol, Ortegal e A Mariña teñan servizos ferroviarios competitivos».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El PSOE reclama a la Xunta que se implique más para salvar al ferrocarril