La Xunta dice que Costas ya contrató el estudio que definirá cómo proteger Covas

Balseiro asegura que permitirá decidir «unha solución permanente» para el arenal viveirense

.

viveiro / la voz

«Xa foi contratado un exhaustivo estudo de dinámica de litoral que definirá as medidas correctoras máis viables para ofrecer unha solución definitiva á praia de Covas», en Viveiro. Lo anunció ayer la Delegación Territorial da Xunta en Lugo, cuyo titular, José Manuel Balseiro, acudió a comprobar «o resultado do trasvasamento de 33.000 metros cúbicos de area» recién concluido.

Con esa obra, financiada por Portos de Galicia, «se freou de xeito provisorio a regresión da citada praia, e se ofrece protección ao paseo marítimo contiguo». Concluido hace varios días, Balseiro visitó la zona donde se trasvasó la arena el pasado viernes, día 2, acompañado de José Juan Durán, presidente de Portos, y de Antonio Bouza, concejal y líder del PP en Viveiro.

Según la Delegación Territorial da Xunta en Lugo, «Costas do Estado asume a execución» del estudio de dinámica de litoral. El resultado de esa investigación, «de acordo co compromiso adquirido con Portos de Galicia, ofrecerá distintas alternativas e permitirá consensuar a mellor opción técnica para dar unha solución permanente» a la pérdida de arena en la playa de Covas. «Conxuntamente, Portos e Costas, executarán» las medidas que se decidan para frenar el deterioro del arenal viveirense.

Votación
5 votos
Comentarios

La Xunta dice que Costas ya contrató el estudio que definirá cómo proteger Covas