El alcalde de Barreiros plantea la posibilidad de una fusión con el Concello de Lourenzá

José Francisco Alonso Quelle
JOSÉ ALONSO BARREIROS / LA VOZ

A MARIÑA

PEPA LOSADA

Emma Álvarez: «De facer algo tería que ser sometido a referendo entre os veciños»

20 feb 2013 . Actualizado a las 07:06 h.

La opinión de que la reforma de las administraciones locales planteada por el ministro Montoro, si no se modifica, es un instrumento para provocar la fusión de los municipios con menos población está extendida entre los alcaldes. Es una opción que no se descarta en un futuro. El alcalde de Barreiros, Alfonso Fuente (PP), lo pone sobre la mesa y se declara a favor de una fusión con Lourenzá. De hecho ya lo comentó en una conversación informal, durante una comida, a la regidora laurentina, Emma Álvarez. También el alcalde de Trabada, Yanes Ginzo, estaba presente, aunque inicialmente Fuente Parga habla de una posible fusión con Lourenzá, que él apoyaría.

«Estou a favor de xuntarnos con Lourenzá. Vexo que non habería ningún inconvinte e que sairiamos beneficiados os dous concellos. Temos que anticiparnos ao futuro e os que vaian diante, os que propoñan antes a fusión, sairán beneficiados», señala Alfonso Fuente.

El regidor barreirense incide en los vínculos de todo tipo que hay entre los vecinos de Lourenzá y Barreiros: «Quen vive no interior de Barreiros ten todo moito máis preto en Lourenzá. Trataríase de compartir servizos e agrupar todo nun mesmo concello. Recibiríamos mais fondos do Estado, ao pasar de 5.000 habitantes, e os veciños serían os grandes beneficiados. Habería que explicarllo ben á xente, que todos conservariamos a nosa identidade, Barreiros e Lourenzá, pero administrativamente seriamos», añadió Fuente Parga.

Sobre la propuesta, Emma Álvarez manifestó: «Foi en unha comida na que estabamos os tres alcaldes (Barreiros, Lourenzá y Trabada), e falamos de xuntarnos, pero foi algo informal. Eu non o plantexei en serio. Penso que o futuro, en efecto, pasa polas fusións de concellos, pero de facer algo tería que ser sometido a referendo entre os veciños de Lourenzá».