Reúnen dos toneladas de ropa y calzado para gente necesitada

MAITANE L. FORMADELA A PONTENOVA / LA VOZ

A MARIÑA

CEDIDA

Un vecino de A Pontenova repartió las prendas por A Mariña y Almería

13 sep 2012 . Actualizado a las 07:02 h.

Desde noviembre ha estado en activo una campaña de recogida de ropa organizada por la Asociación Cultural As Minas de A Pontenova. La iniciativa ha concluido hace días con la recolección de dos toneladas de ropa y calzado, a la que se le suman juguetes. El cabecilla de esta iniciativa es Daniel Veiga, presidente de la Asociación As Minas, que decidió repetir este proyecto benéfico dado el éxito obtenido el año pasado y consiguiendo doblar la cantidad de enseres conseguidos.

«A verdade e que dende novembro levo peleando con esta actividade de carácter social. Non hai que ir moi lonxe para atoparse xente que teña problemas económicos, e o que nos sobra a uns, é unha axuda moi grande para outros. Así que se todos colaboramos podemos axudar a moitas familias, e en especial aos nenos» añadía Daniel Veiga, presidente de As Minas. Los puntos de recogida de ropa fueron los siguientes, localizados en el norte de Lugo y occidente de Asturias: CEIP de Foz, IES Elisa y Luis Villamil de Vegadeo, IES Enrique Muruais y CEIP de A Pontenova, CEIP de Riotorto, IES Pedregal de Irimia en Meira y el Colegio Privado de Fingoi en Lugo.

Daniel Veiga se puso en contacto con departamentos de Servicios Sociales de los diferentes concellos, a los que destinaran una parte de ropa puesto que, como comenta Daniel Veiga «ninguén mellor que eles coñece á xente que de verdade lle fai falta». Veiga ya repartió la ropa por roperos de Cáritas y de Cruz Roja además de entre particulares que contactaron con él para recibir una ayuda. «Dado a cantidade de roupa conseguida, non dubidei nin un momento en alquilar un furgón para levar roupa e xoguetes e marchar co meu compañeiro Bruno Acebrás a Almería para colaborar coa ONG ?Ayudemos a un niño?, co seu proxecto ?Un contenedor de ilusión?, de onde mandan un contenedor cheo de donativos para nenos e nenas de Nicaragua. Precisamente nesa ONG teño apadrinada unha cativa» comentaba Veiga, quien sigue recogiendo prendas.