El portavoz nacional del BNG se congratula por el acuerdo entre las cajas y reivindica el papel de su formación en el proceso.
11 may 2010 . Actualizado a las 22:01 h.El portavoz nacional del BNG ha manifestado públicamente la satisfacción de su formación por el acuerdo entre las dos cajas de ahorro gallegas para su fusión.
Guillerme Vázquez ha reivindicado el papel de los nacionalistas en el proceso. «Alegrámonos de ter contribuido a impulsar politicamente a fusión e de telo feito xenerosamente, en función exclusivamente dos intereses do noso País e non en funicón dos propios».
Para el político pontevedrés, «a fusión é necesaria, pero non suficiente para conseguir o obxectivo de que o aforro galego fique ao servizo dos intereses do País. Agora o que cómpre é desenvolver a Lei de Caixas».
Vázquez pidió al Gobierno central que retire retire «o recurso de inconstitucionalidade» contra la norma gallega. «Era un recurso contra a fusión, agora carece de sentido», adujo. El portavoz nacionalista usó un símil boxístico para explicar su preocupación por la nueva normativa estatal sobre la que han alcanzado un acuerdo PP y PSOE: «Acabamos de salvar o primeiro round. O segundo asalto é conxurar o perigo da nova lei estatal de caixas, que persegue a privatización destas entidades».