La oposición de Lalín critica la falta de inversiones del presupuesto

La Voz LALÍN/LA VOZ.

DEZA

Los socialistas califican la gestión pública de nefasta y destacan la subida del endeudamiento

20 nov 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

La oposición de Lalín se queja de la falta de inversiones, de los gastos que generan el nuevo consistorio y el Lalín Arena y el excesivo coste «en asesores e adicacións exclusivas» al analizar el presupuesto municipal del 2011, que irá a aprobación plenaria la próxima semana. El portavoz municipal del PSOE, Manuel González Aller, puso ayer el acento en el «aumento dos gastos de órganos de goberno que evidencian que Crespo non se apreta o cinto e segue coas súas prebendas pois nin rebaixa o número de asesores nin de adicacións exclusivas dos concelleiros a pesares da caída dos ingresos e da crise actual».

El portavoz nacionalista, Xesús Cordeiro, considera que «a reducción tan drástica do presuposto indica unha crise estructural» y destaca que «o principal gasto o ocupan o novo concello e o Lalín Arena». También se queja de la falta de inversiones, que cree serían necesarias en estos momentos de crisis más que nunca. Cordeiro subraya los 150.000 euros que suponen los gastos entre los que se incluyen los miembros del gabinete de la alcaldía.

Aller denuncia que por sexto año consecutivo los pagos del nuevo consistorio minimizan la inversión productiva y el gasto social. Destaca que «os investimentos reais baixan un 30% pero o Concello de Lalín empezará o ano cun 29% máis de endebedamento pois pasa de 4,56 millóns a finais de ano a 5,9 millóns para o mes de xaneiro, sen contar a seguridade de ter que acudir ao longo do ano a novos créditos». Afirma que «non se pode facer peor, baixan os investimentos e suben as débedas», lo que califica como «o espello dunha xestión nefasta». En cuanto a los salarios, los socialistas apuntan que el peso relativo de los salarios de los órganos de gobierno pasan de suponer el 3,07% al 3,39%, por lo que «o peso relativo dos órganos de goberno lonxe de rebaixarse aumentan un 10,42%, a pesares de que o orzamento redúcese un 13,6%». El PSOE cree que los presupuesto de Lalín son «os de alguén que vive fora da realidade e nin tan siquera renuncia ao coche oficial e o chófer».

Los nacionalistas, por su parte, consideran que que el presupuesto de Lalín de este año fue ficticio y que los del 2011 «intentan axustar o desaxuste do ano anterior e afrontar os gastos do novo concello, do Arena e outros que se lle viñeron enriba co párking Europa». Creen que el gobierno lalinense no quiere apostar por las inversiones y sí lo hace por la «especulación pura e dura en obras de dudosa rentabilidad», refiriéndose al castro tecnológico y al multiusos. Tildan de excesivo el gasto, pese a que el regidor «segue presumindo do Arena e pretende darlle a concesión das novas piscinas» y lo sienten «polos veciños de Lalín que imos a sufrir esta baixada de investimentos».