El BNG de Carnota acusa a una concejala del PP de pedir el voto para su formación durante un viaje realizado con escolares para presenciar el partido entre el Deportivo y el Valladolid del pasado domingo. Los nacionalistas estudian pedir explicaciones por el comportamiento de la edila.
Según relatan los responsables del Bloque, los hechos sucedieron de la siguiente manera: «María Jesús González, facendo uso do micrófono do autobús, identificouse como concelleira e, dirixíndose aos nenos, pediulles o voto para o PP, ou ben que lle dixeran aos seus pais que votaran a Rajoy. Os nenos protestaron polo que consideraban un mitin, e logo berraron proclamas contra o PP». El BNG asegura que la concejala incluso les dijo que iban a ver al Dépor gracias a los populares porque antes no los llevaba nadie.
María Jesús González da su versión: «Repartín unhas viseiras para que os nenos puideran estar controlados. A cor das gorras é coincidente cunhas que utilizamos na campaña municipal, aínda que carecían de alusións políticas; o equívoco producido polas gorras motivou que algúns nenos protestaran, díxenlles que foran facilitadas polo PP de Carnota e empezaron a insultarme».