TVG emite a las 22.30 horas el último capítulo
03 abr 2012 . Actualizado a las 17:15 h.Sardiñeira vivirá esta noche el fin de una época en el último capítulo de la temporada de Matalobos (TVG, 22.30 horas). Con los dos clanes de la droga atenazados por Aníbal, ha llegado para todos el momento de la verdad. Luis Iglesia (Carmelo) y María Mera (Vanesa Viaño), que encarnan a los líderes de los Matalobos y los Veloso, hacen balance de la evolución de sus personajes ante esta despedida.
vanesa viaño
La reina aspirante. Según María Mera, «agora que os clans están a piques de caer, Vanesa segue coa esperanza de seguir sendo a raíña de Sardiñeira». Con la muerte de Mateo Veloso, su marido y líder del clan, ella ha sido incapaz de mantener su hegemonía. «O clan dos Veloso era Mateo e era a el a quen se respectaba. Vanesa tivo que tomar posesión, pero non todo o mundo lle fai o mesmo caso», explica la actriz.
el personaje
Evolución. Para María Mera, como actriz, el personaje de Vanesa es «moi agradecido, porque é un dos que máis evolucionou na serie». «Tivo escenas de sexo, de violencia, de chorar, de rir, pasoulle de todo -evoca-. É un personaxe moi arriscado do que aprendín moito e me gustaría seguir aprendendo». «Ela empezou sendo unha rapaza nova que para ter algo de diñeiro se meteu no mundo da droga, do que despois intentou saír, pero coa ambición sempre por diante e intentando conseguir os seus obxectivos da maneira más fácil», explica.
carmelo matalobos
Momento crítico. El personaje de Luis Iglesia está en un momento decisivo. «Carmelo sabía que algún día ía aparecer alguén que ía poder con el, neste caso Aníbal -explica-. Intentou aproveitar a oportunidade de recuperar ao seu amor (Irene), pero ela acaba de morrer. Está nun momento de desesperación e de descontrol e cando Carmelo chora, algo dramático vai pasar a continuación».
perfil
Un criminal atractivo. El personaje de Carmelo es, para Luis Iglesia, «o meirande agasallo». «É un personaxe moi potente. Eu víao como alguén con moita retranca e ironía e fun engadindo eses matices, de xeito que, ao pouco tempo, aparecían xa no guión». A Iglesia se debe también la idea de crear un personaje fascinante para el espectador. «Podía ter escollido facelo máis frío e desagradable, pero creo que acertei na idea de facelo atractivo. Hai cousas que son de guion e outras que son apostas miñas; isto é un laboratorio onde vas mesturando cousas e cando ves que funcionan é un deber cumplido», explica el intérprete. «Ao facer a Carmelo pensei nos malos que me atraen a min. Creo que ao principio fóiseme das mans, porque, sendo un criminal, caía excesivamente ben -recuerda-. Pero pegou cincuenta mil voltas, fíxose máis duro e máis frío, e segue caendo ben». Para Luis Iglesia, el protagonista «tivo unha evolución moi interesante, deu moitas voltas e iso para un actor é moi suxestivo».
aciertos
Claves del éxito. Para Luis Iglesia, las claves del gran éxito de audiencia de Matalobos son «que é unha ficción non amable, que reflicte unha realidade e amosa a parte oculta do negocio da droga». Según María Mera, es una suma de la calidad «dos guions, do elenco profesional e do equipo en xeral».
último capítulo
Cumbre de seguridad. En el último capítulo, Aníbal tiene para Carmelo el encargo de acabar con Ferreiro, pero la paciencia del líder de los Matalobos se ha agotado con la muerte de Irene. Aníbal cree tener un arma que le permitirá manejar a Carmelo a su antojo. Ante la inminencia de la cumbre de seguridad en Sardiñeira, Alberto Guzmán es el gran protagonista y la Guardia Civil sabe que él y Aníbal son la misma persona. Mientras, los Veloso se enfrentan a su ocaso. Vanesa está arruinada y quienes antes la servían ahora reclaman su dinero.
«Cando Carmelo chora, algo dramático vai pasar despois», dice Luis Iglesias
«Vanesa segue tendo a esperanza de ser raíña de Sardiñeira», afirma María Mera
Son muchos los seguidores de «Matalobos» que desde las redes sociales están pidiendo una nueva temporada de la popular serie de la TVG producida por Voz Audiovisual. Facebook cuenta con una plataforma a la que ya se han unido centenares de fans para pedirle a la televisión autonómica que continúe con la serie que cada martes ha batido récords de audiencia.