María Dolores Vidal: «Facer máscaras é unha maneira de sentirme útil»

Ana Gerpe Varela
A. Gerpe RIBEIRA / LA VOZ

SOCIEDAD

cedida

Una decena de costureras realizan material de protección

29 mar 2020 . Actualizado a las 15:29 h.

Una decena de voluntarias con conocimientos de costura forman la red de confección de mascarillas tejida por el Ayuntamiento de Ribeira para que la dotación de elementos preventivos llegue a todos los rincones del municipio. Amas de Casa e integrantes del colectivo Hilos Rojos harán posible la realización de unas 900 mascarillas, cuyas primeras partidas ya comenzó a repartir Protección Civil.

Una de las integrantes del equipo es María Dolores Vidal, profesora de costura de Amas de Casa: «Ofrecinme voluntaria. Facer máscaras é unha maneira de sentirme útil». Ella también fue la encargada de elaborar un tutorial para que las personas que participan supieran cómo trabajar: «Trátase dunha tela de algodón homologada que conseguiu o Concello. Ten algún tipo de tratamento, polo que hai que seguir uns pasos para traballala».

Los destinatarios

El alcalde, Manuel Ruiz, explica que «ímolas empregar naquelas actividades para as que está aconsellada. Distribuiranse en pequenos comercios e ás persoas ás que lles proporcionamos o servizo de axuda a domicilio».

El Concello consiguió la tela gracias a una donación: «Ás participantes explicóuselles como debían facer e as medidas hixiénicas a empregar».

Otra componente de esta red de costureras voluntarias es la vicepresidenta de Amas de Casa, Juana Hermitas: «Cada un temos que arrimar o hombro como poidamos, para axudar a quen fai posible que poidamos manter o confinamento».