Sonia Lebedynski defiende la necesidad de circuitos y festivales como el Certame Folk para la música gallega

La cantante barbanzana presentará el evento musical que se celebra mañana, organizado por La Voz en las Festas do Apóstolo

.

Santiago / LA Voz

Sonia Lebedynski lo tiene claro: «Sempre estarei do lado de calquera convocatoria que apoie, difunda e crea na nosa cultura». Por eso, cuando la cantante barbanzana recibió la propuesta de presentar mañana el Certame Folk, que organiza La Voz de Galicia, aceptó sin dudar: «Ser considerada pola organización, nun escenario como A Quintana, que sempre é un lugar máxico, independentemente de que vaia presentar ou cantar, é de agradecer».

Colaboración con Óscar Ibáñez

Lebedynski explica que asistió en varias ocasiones como público. «Estiven alí coma o resto, cos ollos abertos e emocionada, valorando a beleza, valía e talento que hai neste país. E pluralidade de propostas», recuerda. Y, en esta ocasión, no solo estará sobre el escenario como presentadora, también como artista, ya que hará una colaboración con el flautista y gaiteiro Óscar Ibáñez & Tribo. «E, quen sabe, pode que algunha máis», deja en el aire.

Para la cantante y maestra es esencial «velar pola música en directo feita neste país». «O que sobra en Galicia é talento e faltan espazos e festivais coma este para difundir ese traballo, máis circuítos, escenarios e espazos onde dar a coñecer as nosas propostas», defiende, al tiempo que pone en valor que se dé a la música gallega el lugar que merece.

La séptima edición del Certame Folk cuenta con la colaboración del Concello de Santiago, la Axencia Galega das Industrias Culturais (Agadic), Galicia Calidade y Vermutería de Galicia.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Sonia Lebedynski defiende la necesidad de circuitos y festivales como el Certame Folk para la música gallega