Sonia Lebedynski defiende la necesidad de circuitos y festivales como el Certame Folk para la música gallega

La Voz SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO CIUDAD

MARCOS CREO

La cantante barbanzana presentará el evento musical que se celebra mañana, organizado por La Voz en las Festas do Apóstolo

19 jul 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Sonia Lebedynski lo tiene claro: «Sempre estarei do lado de calquera convocatoria que apoie, difunda e crea na nosa cultura». Por eso, cuando la cantante barbanzana recibió la propuesta de presentar mañana el Certame Folk, que organiza La Voz de Galicia, aceptó sin dudar: «Ser considerada pola organización, nun escenario como A Quintana, que sempre é un lugar máxico, independentemente de que vaia presentar ou cantar, é de agradecer».

Colaboración con Óscar Ibáñez

Lebedynski explica que asistió en varias ocasiones como público. «Estiven alí coma o resto, cos ollos abertos e emocionada, valorando a beleza, valía e talento que hai neste país. E pluralidade de propostas», recuerda. Y, en esta ocasión, no solo estará sobre el escenario como presentadora, también como artista, ya que hará una colaboración con el flautista y gaiteiro Óscar Ibáñez & Tribo. «E, quen sabe, pode que algunha máis», deja en el aire.

Para la cantante y maestra es esencial «velar pola música en directo feita neste país». «O que sobra en Galicia é talento e faltan espazos e festivais coma este para difundir ese traballo, máis circuítos, escenarios e espazos onde dar a coñecer as nosas propostas», defiende, al tiempo que pone en valor que se dé a la música gallega el lugar que merece.