Lores tiende la mano a Monte Porreiro, donde hoy saldrá una manifestación en Pontevedra

La Voz PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

O alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores (BNG), este mércoles, no seu despacho do Concello
O alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores (BNG), este mércoles, no seu despacho do Concello CAPOTILLO

El barrio está convocado a la marcha bajo el lema "Peatonalización no, mejoras sí"

24 sep 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Los vecinos del barrio de Monte Porreiro están convocados esta tarde (20 horas, Ponte das Palabras) para manifestarse en contra del plan del Concello para cerrar al tráfico parte de la calle Alemania. La protesta fue convocada por la asociación O Mirador bajo el lema «Peatonalización no, mejoras sí».

A poco más de 24 horas de la protesta, el alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores (BNG), tendió la mano a los vecinos. A preguntas de la prensa en un acto en Os Campos, afirmó que «estamos abertos a negociar absolutamente todo o que haxa que negociar, pero dentro duns esquemas que son tratar de sacar da parte máis céntrica do barrio o tráfico de paso». Lores recordó que la inversión prevista en el proyecto es de un millón de euros. Para eliminar tráfico de paso, sí, pero también para acometer otras mejoras. En este sentido, explicó que Monte Porreiro es «un barrio construído nos anos 70 e que presenta moitas carencias», especialmente en lo que se refiere a servicios. En la zona donde se prevé actuar, subrayó hay edificios que carecen de conexión a la red de abastecimiento.

Sobre la idea para la calle Alemania, señaló que «sempre defendemos un modelo urbano onde eliminamos os tráfico de paso e de axitación, pero logo facilitamos toda a actividade económica. Os tráficos necesarios para que funcione o barrio non só están autorizados senón que están primados fronte aos que non son necesarios».

«Temos un certo aval»

El alcalde aseguró que su intención es «destinar todo o tempo posible para chegar a acordos». «Que o proxecto vaia máis atrás ou máis aló é un tema que se pode debater dentro da filosofía global de mellorar a calidade de vida dos cidadáns», apuntó. En este sentido, pidió un margen de confianza hacia el gobierno local, que tras dos décadas de transformación de Pontevedra tiene, afirmó, «un certo aval de actuacións urbanas».

Por lo tanto, el regidor se mostró optimista: «Eu creo que imos chegar a acordos, temos que chegar a acordos e discutiremos o que faga falta»,