Ben por Gillette

Marina Mayoral
Marina Mayoral PÁXINAS SOLTAS

OPINIÓN

24 ene 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

O seu novo vídeo é o primeiro dunha gran multinacional (P&G) que avoga por unha imaxe da masculinidade que se aparta dos canons machistas. Empeza cuestionando o seu antigo slogan «O mellor que podes conseguir» e propón comportamentos masculinos que contradín os tópicos machistas, á vez que denuncian actitudes de violencia, agresividade e falta de respecto ás mulleres: nada de risas, nin de dicir boys will be boys.

O seu novo slogan é The best man can be (O mellor que pode ser un home / O mellor home que podes ser). Presenta escenas onde homes interveñen para impedir accións ou actitudes machistas doutros homes, xunto a testemuños como o de Terry Crews, actor e ex-futbolista (1,88 metros de impresionante musculatura) que tamén foi agredido sexualmente. A mensaxe é: os homes teñen que responsabilizarse.

Na miña opinión, non hai un ataque aos homes, pero nas redes os votos negativos superan con fartura os positivos e proponse o boicot aos produtos da marca.