El PP de Lugo investiga por fuera las naves Manuel Mallo de Begonte

la voz LUGO

LUGO

El portavoz del PP, Javier Castiñeira, y el alcalde de Begonte, mirando las naves de Manuel Mallo
El portavoz del PP, Javier Castiñeira, y el alcalde de Begonte, mirando las naves de Manuel Mallo

El PP denuncia que el gobierno de la Diputación no les deja entrar y que las instalaciones están abandonadas

28 may 2021 . Actualizado a las 13:40 h.

El grupo provincial del PP de Lugo señala que el gobierno de la Diputación «non ten interese algún en poñer en valor o patrimonio herdado da desaparecida sociedade provincial Suplusa». El portavoz provincial do PP, Javier Castiñeira, señala: «É unha pena que o goberno da Deputación non queira poñer en valor todas as parcelas e todo o patrimonio que deixou Suplusa. Así o vimos demostrado no pasado pleno, cando socialistas e nacionalistas votaron en contra de seguir a estratexia de Suplusa de crear polígonos industriais en concellos rurais da provincia, e así o vemos tamén no que se refire a moito capital, a moitas parcelas e infraestruturas que están abandonadas».

Castiñeira cita en este sentido el caso de las naves cedidas por Manuel Mallo, en Begonte, unas instalaciones que son de la Diputación de Lugo, que también las heredó de Suplusa. Indica el popular que «foi unha cesión para que a Deputación as puxera en valor, para que houbera actividade ao redor deste taller de cantería, para non perder un oficio tan significativo nesta zona; este proxecto está parado, sen executar, e non nos gusta».

Castiñeira señala que los populares pidieron poder acceder a las naves para saber cómo están y critican que el gobierno de la Diputación denegó el acceso, «porque nin eles mesmos son capaces de saber cal é o estado, por eso pedimos que canto antes se poñan mans a obra, porque hai moito que facer».