El aegentino Fito Periale marcó los tres goles que dieron el triunfo a su equipo
03 nov 2025 . Actualizado a las 15:49 h.Ni los aficionados más antiguos del Lemos recuerdan la presencia en el equipo de un delantero de la talla de Fito Periale. Quizás haya que remontarse a Roberto Cotarelo, un ariete que también dejó huella en el conjunto monfortino.
Y sí, Periale, el kíller de la bombonera, con su hat-trick el domingo ante el Umia —el Lemos ganó 1-3—, catapultó al conjunto que dirige Edu Rodríguez a la quinta posición de la tabla clasificatoria del grupo segundo de la Preferente. Los monfortinos vuelven a ocupar puestos de play-off de ascenso a Tercera División. Suman 1 puntos y están a seis del líder, el Atios.
El entrenador del Lemos, Edu Rodríguez, destacó la capacidad de reacción de sus futbolistas, que en el tramo inicial del partido encajaron el 1-0. «Salvo os dez ou quince primeiros minutos de xogo, nos que nos custou adaptarnos ao campo, a partir de aí fomos moito mellores ca eles. Sorríu a sorte que nos faltou noutros partidos», comenta Edu Rodríguez.
No obstante, el preparador lemista envía un mensaje claro. «O final son tres puntos e as sensacións que ofecemos neste partido son as mesmas que vimos vendo no equipo dende que comezou o campionato. A única diferencia foi que nesta ocasión marcamos as ocasións», señala Rodríguez.
El técnico monfortino pone en valor la efectividad de los suyos. «Eu destaco esa efectividade nun partido moi completo pola nosa parte. Estivemos moi serios no que esixía o partido, é dicir, nas segundas opcións e nas xogadas a balón parado. A partir do gol que encaixamos, o meu equipo foi capaz de adaptarse», dice.
Rodríguez elogia la actuación de Fito Periale, que suma 10 goles en 9 partidos. «Ter un dianteiro das súas características dános moito. E xa non só son os goles, nen a súa capacidade goleadora, senón que ademais destaca pola súa mentalidade competitiva e polo gran traballo defensivo que fai», puntualiza.
En el partido ante el Umia, Edu Rodríguez optó por dos delanteros: Fito Periale y Yann. Y el técnico también puso en valor el trabajo de este último. «Yan, que habitualmente xoga pouco, deunos moito. Dado o tipo de partido e polo terreno de xogo optamos por algo diferente», concluye Edu Rodríguez.