Reparto de puntos en A Pinguela

luis conde MONFORTE / LA VOZ

LEMOS

ANTONIO OVIEDO

El Escairón mereció la victoria ante un Lemos al que superó en todas las facetas

18 mar 2019 . Actualizado a las 20:27 h.

El Club Lemos y el Atlético Escairón sellaron un empate en el derbi comarcal del grupo norte de la Preferente Autonómica que se disputó en el campo municipal de A Pinguela. No obstante, el resultado más justo habría sido una victoria del cuadro de Escalza, que se mostró superior a los monfortinos, que jugaron uno de los peores partidos de la temporada.

El entrenador del Club Lemos, Edu Rodríguez, admite la superioridad del rival. «O Escairón foi superior e mellor que nós en todos os aspectos do xogo. Entraron moi ben no partido, o que se reflectiu nas ocasións que tiveron. É verdade que a medida que foi avanzando o partido igualáronse as forzas, pero a nivel defensivo estivemos horribles», señala Rodríguez.

En la segunda parte, el técnico local introdujo variantes, lo que supuso una leve mejoría, pero no la suficiente para haberse llevado la victoria. «Estivemos horrorosos, e o mellor de todo é que sacamos un punto», añade.

Edu lamenta la imagen que dio el equipo, y más teniendo en cuenta que la grada estaba llena de aficionados. «Quedounos un mal sabor de boca. Se algún aficionado viu o Lemos por primeira vez seguro que se quedou coa idea dun equipo sen traballar e sen unha idea clara de xogo», señala.

Ocasión perdida

El segundo entrenador del Escairón, José Luis Cordas, muestra su satisfacción por la imagen que ofreció su equipo, pero lamenta no haber sumado los tres puntos. «Fixemos un plantexamento perfecto. Sabíamos que se presionabamos ao Lemos na saída sufrirían, e así o fixemos, creándolle problemas. Na segunda metade igualouse o partido, pero considero que fomos moi superiores», comenta José Luis Cordas.

El preparador del equipo de O Saviñao destaca el gran partido de los suyos. «Escapóusenos unha ocasión de ouro para gañar, porque o merecemos por traballo e por actitude dos nosos futbolistas», indica Cordas.

Lo peor para el Atlético Escairón fue la lesión de Pandiani, que sufre rotura de fibras.

El entrenador monfortino apela a la tranquilidad y destaca el trabajo de los suyos

El partido del domingo evidenció que el líder no atraviesa su mejor momento de la temporada. No obstante, el entrenador del Club Lemos, Edu Rodríguez, apela a la tranquilidad. «O que pasou o domingo no me preocupa, porque hai un momento na temporada que poden pasar estas cousas. É verdade que atravesamos un mal momento a nivel de xogo, pero non podemos esquecer o que nos levan dando estes futbolistas. Apelo á tranquilidade, temos que estar tranquilos e corrixir onde nos equivocamos», señala Rodríguez.

El preparador lemista, fiel a su idea y a su forma de ser -siempre defiende a sus futbolistas- tiene claro su discurso. «Como lle dixen aos meus xogadores no descanso, se hai problemas no xogo a responsabilidade é miña, porque eles entregáronse ao máximo e tiveron unha boa actitude», concluye el preparador lemista.

Por otra parte, por lo que se pudo ver el domingo, resulta extraño que el Atlético Escairón no esté más arriba en la tabla clasificatoria. Cordas lo aclara: «Non soubemos aproveitar o potencial que temos cos equipos de abaixo, e isto penalizounos bastante. Tamén influíron as lesións, porque de feito o domingo tivemos varias baixas».

El futuro

Con el empate ante el Lemos, el equipo de O Saviñao se sitúa en la sexta plaza, con 40 puntos -lo separan diez del segundo clasificado-. «O noso obxectivo na recta final do campionato é gozar do fútbol e competir por acabar o máis arriba posible na táboa clasificatoria», concluye el segundo entrenador del Atlético Escairón.