Yoel Lago: «Estamos en liña ascendente; se seguimos así, será unha tempada ilusionante» 

LA VOZ VIGO

GRADA DE RÍO

RC CELTA

El canterano agradece el apoyo de la afición: «Cada persoa que vén é importante e axuda» 

19 oct 2023 . Actualizado a las 18:46 h.

El canterano del Celta Yoel Lago habló para los medios del club del pasado, presente y futuro del filial, el Celta Fortuna, en cuya dinámica vive su segunda campaña pese a tener ficha este curso del C Gran Peña y el pasado, todavía del juvenil -era su último año en esta etapa-. «A tempada pasada foi incrible. Este ano vai ser difícil repetila, intentarémolo. Para os que seguimos, é moi emocionante esta campaña do centenario e imos intentar facelo o mellor posible», señala. Lo primero es la permanencia y, luego, «gañar os máximos partidos posibles».

Destaca que siguen bastantes futbolistas del curso 2022/2023 y, sobre todo, un técnico, Claudio Giráldez, con el que llevan mucho tiempo. «Iso é importante. E estamos contentos coa xente que veu de fóra. Imos en liña ascendente, temos que seguir así e seguro que será unha tempada ilusionante», recalca. Recuerda que el año pasado llamó la atención que hubo varios filiales en el play-off: «Hai xente nova con moito que demostrar, ganas de intentar chegar ao fútbol profesional», unas ganas que cree que se perciben en el filial celeste.

Lago lleva desde infantiles en el Celta y esta es su séptima campaña. «Para min é un orgullo tremendo estar aquí, na miña casa. Cada tempada afróntoa con máis ilusión e ganas de seguir medrando. Estou moi contento e oxalá que sexan moitos anos máis», desea. Incide en la palabra «casa» al hablar de lo que significa el club vigués para él y subraya que cada vez que sale a jugar con este escudo intenta «facelo o mellor posible».

No falta el agradecimiento al celtismo por su apoyo, tachando de «espectacular» el ambiente del pasado domingo en Barreiro frente al Real Unión de Irún. «É importante que a afección estea preto de nós, animando sempre. Estamos encantados con eles e creo que estamos a devolver esa confianza», señala. Para Lago, «cada persoa que vén é importante e axuda moito», y espera que puedan ser todavía más.

El próximo compromiso que les espera, este domingo a las 12.00 horas a domicilio, será un duelo de filiales, frente al Osasuna B. «Vai ser unha saída difícil, teñen moi bo equipo, pero se facemos as cousas como as estamos a facer, intentaremos sacar os tres puntos e oxalá sexa así», expresa. Los navarros son sextos con un solo punto menos que los vigueses.