Rubén Albés: «Só é un comezo, queda moitísimo»

El técnico del Celta B asegura que el equipo está lejos de su idea a pesar de haber logrado dos triunfos en dos partidos

.

Vigo

El técnico del Celta B, Rubén Albés, vio ayer en Abegondo un derbi «disputado, con dous plantexamentos tácticos diferentes, cos seus defectos e as súas virtudes cada un y que se llevó su equipo. «Penso que tivemos situacións potenciais claras durante o partido que non acabamos de concretar e tras un erro fomos capaces de marcar o 0-1 nun partido que sempre é difícil», indicó el preparador en referencia al fallo del portero deportivista, Álex Cobo, que permitió a Dennis Eckert marcar el único tanto del partido.

No quiso entrar a valorar sí el resultado era o no justo. «Non creo na xustiza, penso que os partidos se xogan durante 90 minutos e hai minipartidos que dominamos», opinó. Consideró, asimismo, que los suyos «defenderon ben o xogo directo» del Fabril, y que cuando este jugó con Pedro como segundo delantero, modificaron aspectos «para evitar ese tipo de accións». Concluyó tras todo esto que el filial hizo «un bo partido, non brillante».

Albés recordó que durante el duelo hubo «moitos momentos» y que pudieron «minimizar os malos». «Non concedimos situacións ao adversario e houbo dúas accións nas que Iván estivo a un bo nivel», añadió sobre el portero de Aldán, de vuelta en el filial tras tener ficha del primer equipo la pasada campaña por decisión propia. «Sen sentirnos cómodos co balón, que non foi o caso, estivemos preto de atopar accións de contraataque potenciais», continuó su análisis.

En cuanto a la participación de Dennis Eckert, que había sido convocado por Antonio Mohamed para el partido del sábado frente al Atlético en Balaídos, Albés comentó que una vez que no tuvo minutos se planteó la opción de que viajara a A Coruña y que al dirección deportiva dio el ok para que así fuera. «Onte (por el sábado) non tivo ningún minuto e segue sendo xogador do filial. O rapaz quería xogar, síntese parte do filial e aportou o gol da vitoria», celebró.

En todo caso, el entrenador del Celta B hizo hincapié en el gran margen de mejora que tiene por delante el equipo. «Queda moito por evolucionar. A idea que teño na cabeza está lonxe do que se viu hoxe e a semana pasada. Isto só é un comezo, queda moitíismo». Ese arranque, por el momento, le vale al filial ser líder en solitario del grupo 1 de Segunda B a la espera de lo que pase en la próxima jornada, en la que recibirán en Barreiro a un Sanse también invicto, pero con dos empates en su caso.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

Rubén Albés: «Só é un comezo, queda moitísimo»