Ana Pontón se reúne con la líder del Sinn Féin irlandés dentro de su agenda de encuentros internacionales

La Voz REDACCIÓN

GALICIA

Ana Pontón y la líder del Sinn Féin, Mary Lou McDonald
Ana Pontón y la líder del Sinn Féin, Mary Lou McDonald

«Compartimos a importancia para Galiza e Irlanda de ter por primeira vez un goberno liderado por unha forza política transformadora, cun proxecto propio», explica la líder del BNG

04 nov 2022 . Actualizado a las 21:05 h.

La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, mantuvo en Dublín un encuentro bilateral con la presidenta del partido irlandés Sinn Féin, Mary Lou McDonald. En la reunión intercambiaron valoraciones en relación a la situación que viven Galicia e Irlanda, en un contexto marcado por la crisis de precios.

Pontón y McDonald concordaron en que, para dar una salida «xusta» a esta situación, es «imprescindible contar con gobernos valentes que poñan por diante os intereses das maiorías sociais, algo que representan tanto o BNG en Galiza como o Sinn Fein en Irlanda», aseguró la dirigente nacionalista gallega.

«As persoas deben estar por riba dos intereses económicos das multinacionais, que claramente queren marcar a axenda para seguir incrementando os seus beneficios», añadió Pontón, que coincidió con la líder del Sinn Féin en que de la crisis no se puede salir «nin deteriorando as condicións laborais, nin roubándolle futuro á mocidade, nin recortando en servizos públicos esenciais como a sanidade ou a educación».

«Compartimos a importancia para Galiza e Irlanda de ter por primeira vez un goberno liderado por unha forza política transformadora, cun proxecto propio, onde as cuestións nacionais e a urxencia social que viven os nosos pobos vaian da man e con capacidade para desenvolver proxectos pensados para as maiorías sociais que tan mal o están pasando nesta crise», añadió la nacionalista.

Ana Pontón y la líder del Sinn Féin, Mary Lou McDonald
Ana Pontón y la líder del Sinn Féin, Mary Lou McDonald

Este encuentro entre Pontón y McDonald se enmarca en la agenda de contactos internacionales que está desarrollando la portavoz nacional del BNG y que la está llevando a países como Uruguay, Chile o Colombia, con encuentros con referentes de la política del continente americano como Pepe Mújica, Dilma Rousseff o Francia Márquez.