La pontesa Axencia Enerxética Provincial fue galardonada con el Premio Galicia de Enerxía

La Voz FERROL

AS PONTES

PACO RODRÍGUEZ

El reconocimiento fue concedido por el Colexio de Colexio Oficial de Enxeñeiros Industriais de Galicia (ICOIIG)

14 abr 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

La Fundación Axencia Enerxética Provincial (FAEPAC), un organismo que tiene su sede en As Pontes y que depende de la Diputación de A Coruña, ha sido galardonada con el Premio Galicia de Enerxía a la mejor actuación de sensibilización y difusión en materia energética. El presidente del organismo provincial, Valentín González Formoso, recogió el galardón durante el acto de celebración de la Noite da Enerxía, la gala de entrega de estos premios convocados anualmente por el Colexio Oficial de Enxeñeiros Industriais de Galicia (ICOIIG), que se celebró en la noche de ayer en Palexco (A Coruña).

González Formoso puso en valor «o gran traballo que desenvolve a FAEPAC no asesoramento aos concellos e o control e proposta de medidas que contribúen a mellorar a eficiencia enerxética nas instalacións públicas».

El presidente de la Diputación también incidió en que la «factura eléctrica supón para algúns concellos rurais a maior partida do seu gasto corrente, por enriba incluso da de persoal», quien se comprometió no obstante a «revitalizar a FAEPAC para que os concellos coruñeses sexan protagonistas neste ámbito e aposten polo aforro enerxético e o desenvolvemento sostible».

De acuerdo con la información proporcionada por el organismo, las actuaciones desempeñadas por la mencionada fundación ha supuesto un ahorro de cerca de un millón de euros en la factura eléctrica para los concellos coruñeses. La entidad también ofrece un servicio gratuito de asesoramiento personalizado para particulares sobre facturación eléctrica, ahorro energético y el bono social y participa en numerosas acciones para difundir la conciencia energética entre la población.