El recinto ferial ferrolano acogerá, a partir del próximo sábado, una nueva edición del Salón da Xuventude
18 dic 2007 . Actualizado a las 02:00 h.El recinto ferial de Punta Arnela acogerá desde el próximo sábado y hasta el día 7 de enero, festividad de San Xiao, una nueva edición de Ocio Nadal, el Salón da Xuventude. Un certamen que en palabras de la concejala delegada de Cultura, Yolanda Díaz, está «máis que consolidado» y tiene como objetivo «ofrecerlles aos rapaces e rapazas de Ferrolterra novas alternativas de ocio».
La edil de Esquerda Unida, primera teniente de alcalde y vicepresidenta del Consorcio Proferias e Exposicións de Ferrol, presentó ayer esta nueva edición de Ocio Nadal -la octava-, junto al director del recinto, Domingo Díaz Basoa, y el directivo de Gadisa Antonio Cortés, representante de una firma especialmente vinculada al patrocinio de este certamen. Cortés subrayó el compromiso de Gadisa «coas actividades de lecer, cultura e deporte que se desenvolven en Ferrol» y remarcó su intención de «dar continuidade», en el futuro, al patrocinio de Ocio Nadal.
Novedades
Ocio Nadal presenta este año un oferta lúdica sustancialmente renovada. En la entrada del recinto, anuncian los promotores del certamen, se situará la muestra dedicada al mundo de los dinosaurios, «cunha exposición composta por 20 enormes figuras que recrean a estes primitivos e xigantescos animais, con todo luxo de detalles». Allí habrá «exemplares de ata quince metros de altura», que se mezclarán «co público que acuda a disfrutar deste certame». Serán «unha vintena de criaturas clasificadas por especies e co seu respectivo panel explicativo, que pon ao visitante ao tanto dos detalles e características de cada dinosaurio».
Anuncian los organizadores de Ocio Nadal, también, que «nos sete mil metros cadrados que conforman a superficie deste gran parque de ocio», los visitantes «atoparán todo o que necesitan para disfrutar dunhas datas tan sinaladas como as do Nadal». Una oferta de ocio de la que forma parte, una vez más, la «pista de xeo, de 800 metros cadrados», además de un espacio especialmente diseñado para que «os máis novos escomecen a disfrutar da equitación», y también «unha cancha de bádminton, coches de choque, unha lanzadeira, saltamontes e obradoiros creativos coordinados por especialistas (cerámica, papiroflexia...) nos que os pequenos sairán sempre con algunha peza creada por eles mesmos».
Horarios y entradas
El parque de ocio abrirá sus puertas al público todos las tardes, entre las 16.30 a 20.30 horas. Las entradas costarán cinco euros, que «darán dereito a disfrutar sen límite de todas as atraccións, excepto a pista de xeo -matizan los orginazadores-, que ten a súa propia entrada (cinco euros) e o Poni Clube (un euro), que tamén se abona aparte». Gadisa distribuirá a partir del día 26, en sus establecimientos Gadis de Ferrol, Fene, Cedeira y Ortigueira, 2.000 entradas.