Cuíña dice que la interventora no quiso hablar de caos en el Concello

Olimpio Pelayo Arca Camba
o. p. arca LALÍN / LA VOZ

LALÍN

rober amado

Asegura que la funcionaria «está bastante molesta co que di que está terxiversando o PP» en una utilización política de su informe y está dispuesta a explicarlo al pleno

04 ene 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Lalín cargó ayer con crudeza contra Crespo por su valoración del informe de Intervención que alertaba del colapso del departamento. Tras hablar con la interventora, entre otras cuestiones para firmar el decreto de prórroga de los presupuestos municipales, señaló el regidor que «ela está bastante molesta co que di que está terxiversando o PP, estou autorizado para dicilo. Ela o que quixo dicir é que había tal acumulación de traballo que o que pedía era que se establecese unha prioridade para ir sacando os temas». Cuíña añadió que la funcionaria «recoñece que na súa linguaxe é contundente, pero que en absoluto está dicindo que o Concello de Lalín sexa un caos, senón que estaba falando de saturación absoluta de traballo para os medios que ten Intervención neste momento, para poder sacar todos os temas antes de fin de ano».

Declaró el alcalde que la técnica le comentó que la oposición «está utilizando politicamente o que ela non quere dicir». Y está dispuesta, según Cuíña, a ratificar esas palabras ante el pleno, «co cal os argumentos que está utilizando perversamente estes días o PP vanse caer un por un». Porque insiste en que la interventora buscaba que se definiese un orden de prioridades, y así se hizo, priorizando los expedientes de las inversiones financieramente sostenibles en primer término. Sostiene Cuíña Aparicio que al PP le duele mucho que se hayan sacado adelante todos esos expedientes: «O señor Crespo pode contarnos películas, pode estar con esa linguaxe de persoa doída por estar na oposición, o que queira. Pero o que di a interventora é que autorízame a dicir que se terxiversa o que ela quería dicir; que en absoluto é ningún caos o Concello de Lalín», y que el informe alertaba de saturación en el departamento, de la baja de una trabajadora y de las dificultades para sacar adelante los expedientes.

Crespo y «El exorcista»

Así que concluyó Cuíña en Radio Lalín: «Fin da maledicencia de Crespo Iglesias nesta cuestión». Y dijo que el líder de la oposición en el concierto de Fin de Ano «parecía da película El exorcista, só lle faltaba xirar a cabeza 360 grados», mientras escuchaba «os datos incontestables económicos e sociais» del progreso de Lalín en los dos últimos años.

Ayudas sin plazo, dudas legales en Vilatuxe y Crespo «alcalde da crise»

Cuíña habló de la caldera del auditorio de Vilatuxe: «Dende o primeiro minuto dixemos que era unha subvención-trampa sen tempo administrativo para poder tramitala, pero ademais a ver como está a situación legal de auditorio de Vilatuxe», por lo que encargará un informe técnico. Comprometió la caldera, y dijo que si se pierde la ayuda del Inega de 40.000 euros porque no dio tiempo administrativo «non é para montar ningunha guerra». Cree que en este caso y otras ayudas si no se les puede hacer frente en este momento «é por unha cuestión puramente de prazos, non por ningún político nin ningún técnico, senón que as subvencións veñen como veñen».

En cuanto a reforzar con más personal Intervención, recordó que el Concello de Lalín está muy limitado en personal pero el alcalde no puede decidir nuevas incorporaciones. Admitió que habría que reforzar Intervención, biblioteca, empleo o contratación, y apuntó las bolsas de trabajo en marcha para cubrir bajas.

Criticó al líder del PP por «contarlle cousas deturpadas á xente» pese a saber cómo funciona el Concello, y reiteró que la interventora restringía su informe al colapso en los servicios económicos, «non que o Concello de Lalín sexa un caos, porque eso quen o diga está mentindo. En Lalín e grazas a este goberno van as cousas moítisimo mellor que con ese desastre de alcalde que foi Crespo nos últimos anos, que o mandou o pobo á oposición, non eu». Habló del popular como «o alcalde do paro, do peche de comercios e empresas en Lalín. Crespo é o alcalde da crise, e con nós estase revertindo a situación».