La concejala de Sanidade de UxR, Xulia Dacal, envió una carta a la Consellería de Sanidade solicitando una reunión urgente para abordar las quejas en materia sanitaria. Asegura que el centro médico estuvo sin médicos de cabecera «numerosas horas de numerosos días» el miércoles, jueves y viernes, pero que, es «algo habitual xa que ven sucedendo en varias ocasións».
Se quejan de que no se sustituye el personal médicos que falta y los vecinos les trasladan, dice, que la aplicación de reserva de citas médicas on line, E-Saúde «leva meses sen funcionar para a solicitude de consulta dunha das facultativas». Muchos pacientes, apuntan, «varios con urxencias, quéixanse da dificultade de contactar co centro médico de Rodeiro» y hay enfermos, «que chaman varias veces e ninguén lles colle o teléfono».
Unas protestas a las que añaden las derivadas del servicio de Pediatría que, dicen, «está practicamente eliminado do noso Concello, e os veciños teñen que ir a Lalín, onde se atopan, moitas veces, con que tampouco hai pediatra que poida atender os nenos e doutores superados pola gran carga de traballo de ter que atender a numerosos nenos».
La edila de UxR considera que «é urxente que a Consellería de Sanidade se faga cargo da situación e comece a dar o servizo sanitario ao que os veciños de Rodeiro temos dereito».